Jump to content

fout bij starten


boboy

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een fout ik zal het uitleggen.

ik heb gta geinstaleert ik heb hier de race wagen mog aan toegevoegt en de scooter(gedownt op gtagames) ik heb ook een trainer ultimate trainer 2 en de taal hb ik nederlands gemaakt en een save game gedownt hier op gta games

nou wil ik gaan spelen ik klik op load spel dit doet hij dan druk ik die save aan

dan gaat ie laden maar als ie ongeveer op tweederde deel is hoor je zo'n toontje van je computer dat het fout is gegaan dan druk ik op alt en caps lock dan zie ik dus het berichtje wat er fou is gegaan dit staat er op

Unhadled exception: c0000005

at address: 0048ad71

dit was het berichtje wat is er aan de hand kunnen jullie mij helpen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom moet je geen drie topics voor openen jij bent al de zoveelste die dat doet

sorry er zit denk ik een fout in deze site er staat dat de mail niet is verzonden dus ik dacht ik probeer het opnieuw maar blijkbaar dee die het wel

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je iets verkeerd geinstalleerd heb je de savegame wel bij je gta vice city user files gezet? Heb je de img tool Hier te downloaden wel gedownload om de faggio te vervangen voor de piaggio? En wat bedoel je met de racewagen mod?

ik heb nou die image tool gedownt moet ik eerst gta opnieuw instaleren of kan ik gewoon dat imgage ding instaleren waar moet ik dat image ding instaleren

die race wagen in plaats van die doluxe of zo iets

Link to comment
Delen op andere websites

boboy,

Werkt het wel als je nu een nieuw spel probeert te starten, dus geen savegame laden, maar een nieuw spel?

Heb je iets geinstalleerd waarbij je de main.scm file moest vervangen ?

Lees de readme.txt files van de mods die je hebt geinstalleerd nogeens heel goed door, en kijk of je niet ergens een stap vergeten bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook gehad, toen had ik de mission chooser erin gezet.

Toen kon ik ook me save games niet meer openen.

Mijn oplossing: Mission chooser verwijdert en VC opnieuw geinstalled.

Al je save games blijven bewaart en je kan ze weer openen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Klopt, bij iedere mod die de main.scm file wijzigd, kun je je bestaande savegames niet meer gebruiken. Je moet opnieuw beginnen.

maar dat bestand heb ik niet wat nu

Overnieuw beginnen heb ik al op school gezegt Mark! <_< <_< <_<

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat toontje heb ik ook ik hep de speedisland gedownload en nu doet die et nie meer :blink:

Ik heb dat ook gehad bij een mod, oplossing: Hele map 'Grand Theft Auto Vice City' weggooien(allen 'gta vice city user files niet'). Vice city uninstaleren, en daarna weer instaleren. Ik denk dat dit bij iedereen werkt die unhandled exception heeft door een mod.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...