W Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ben je die negerstyle zat? Wil je gewoon met een blanke jongen spelen? Dat kan... Er bestaat een CJ white mod, maar je moet heel veel files vervangen. Daarom heb ik voor iedere geinteresseerde een kant en klare CJ white player.img file gemaakt. Je CJ is nu volledig blank+een paar nieuwe kleren. Je moet het bestand opslaan in de map Rockstar Games\GTA San Andreas\Models, en dan het bestaande player.img bestand vervangen (maak wel een back-up!!). Hier is het bestand: Download Reageren
Big Johnson Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 uhm ik wil ff laten weten dat je als je op de link drukt dat je dan beneden op " free " moet drukken en dan een paar seconden wachten en dan zo'n klein codetje invoeren en downloaden voor dehene die het niet wisten grtzzz Reageren
KatanaBLing Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Je bedoelt dit tog niet racistisch heh Reageren
W Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ja hallo vraag dat maar aan de maker, het enige wat ik doe is converten! Als je een dikke neophyte racist bent of je bent negers gewoon zat dan mag je dit installeren, niet bij mij komen zeiken, ik heb het niet verzonnen... Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) W³bster, is dit je eigen mod? Of is dit de mod die hier kan vinden? Als hij niet van jezelf is moet je wel toestemming hebben van de maker, om hem hier te posten. @KatanaBLing, hij bedoeldt het niet racistish, maar sommige mensen vinden het gewoon leuker om met een blank poppetje te spelen, mijzelf maakt het niks uit, ik vindt CJ hoe die nou is vet. Edit: W³bster je had net gepost, reageer hier nog wel even op, want je mag natuurlijk niet zomaar ander mans mods plaatsen. Ofwel? Owja Dit hoort eigenlijk beter in het modding fora thuis! Bewerkt: 13 april 2006 door Typhoon Reageren
W Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 W³bster, is dit je eigen mod? Of is dit de mod die hier kan vinden?Als hij niet van jezelf is moet je wel toestemming hebben van de maker, om hem hier te posten. @KatanaBLing, hij bedoeldt het niet racistish, maar sommige mensen vinden het gewoon leuker om met een blank poppetje te spelen, mijzelf maakt het niks uit. Euhm ik zeg niet dat hij van mij is en bovendien is het niet de mod zelf, het is een player.img file met de mod erin. Reageren
ZOrange Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Dank u! eindelijk de reddende engel! Was het ook zat dat neger gedoe! Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Deze mod was al gemaakt toen SA net uit was voor de computer, niet lang daarna al... En dan nog kan je dat "negergedoe" niet echt weghalen. Hij enigste wat veranderd is dat hij wit wordt. Hij blijft hetzelfde praten, je hebt je gangmembers en zo nog. Dus je veel zal er echt niet veranderen als je die mod download. Reageren
XboxGta Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ben je die negerstyle zat?Wil je gewoon met een blanke jongen spelen? Dat kan... Er bestaat een CJ white mod, maar je moet heel veel files vervangen. Daarom heb ik voor iedere geinteresseerde een kant en klare CJ white player.img file gemaakt. Je CJ is nu volledig blank+een paar nieuwe kleren. Je moet het bestand opslaan in de map Rockstar Games\GTA San Andreas\Models, en dan het bestaande player.img bestand vervangen (maak wel een back-up!!). Hier is het bestand: Download Heb je er mss ook enkele screens van Reageren
ZOrange Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 @xboxgta: is niet nodig denk ik die pics! het is gewoon een Witte mod van Cj, de vorm is het zelfde maar gewoon wit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.