LXZ-76 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Mijn save game is corrupt voor de zoveelste keer ik heb de fout algevonden en sa op nieuw geinstaleerd. Ik was bij het punt dat je wordt opgebeld om naar de rijschool te gaan. Dat is na de missie Deconstruction. Heeft er iemand een save game voor mij zo dat ik niet weer SA opnieuw hoef te doen???? Ik word er namelijk knetter gek van dat ik al die missie's dan weer opnieuw moet doen. Het gaat me niet om stats zo lang de save game maar niet is aangetast met cheats. Ik wil ook geen 100% save game want dat heb ik zelf niet alle missies gespeeld van GTA SA. Alvast bedankt..... Bewerkt: 13 april 2006 door starwars cat Reageren
BaasB Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Ik heb even een save game voor je opgezocht. Bij deze save game is als laatste de missie Deconstruction uitgespeeld. Ik hoop dat ie goed is. Je vind de save game onderaan mijn post. Weet je in welke map je de save game moet plaatsen? Zo nee, dan leg ik dat wel uit. Zo ja, veel succes. Groeten BaasBart EDIT: Dutchy3010 was me 5 minuten voor. 031_deconstruction.zip Bewerkt: 13 april 2006 door BaasB Reageren
Goliat Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Die nieuwe save-game zal je niets helpen. Ik heb het probleem ook gehad en dat zelfde probleem is opgelost door het downloaden van de -nomorehotcoffeepatch Hoe het komt dat dit het probleem verhelpt is mij een raadsel maar het is absoluut een oplossing voor je probleem, na het downloaden van deze patch kan je ook weer met je oude savegame verder. Als je de patch niet download dan zijn alle andere savegames die je zelf aanmaakt of download ook corrupt. Succes. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 maar waarom, als ik vragen mag, is dat bij sommige wel en bij andere (zoals ik!) niet het geval? mijn savegames zijn nog nooit corrupt geweest! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 maar waarom, als ik vragen mag, is dat bij sommige wel en bij andere (zoals ik!) niet het geval? mijn savegames zijn nog nooit corrupt geweest! Je hebt gewoon een beetje pech nodig. Als je té veel cheat kan het spel corrupt raken, en soms omdat je hem niet met San Andreas hebt geopend. Dan gaat er wat fout en dan werkt hij niet meer. Er is wel een truckje om een savegame niet meer "corrupt" te houden, maar weer veranderen naar een gewone savegame. Dit truckje: HalloDit probleem heb ik ook gehad. Het beste wat je kunt doen is: 1. Je installeert SA op je pc 2. Je gaat naar start en duwt op afmelden. 3. Je duwt op andere gebruiker en als het goed is zie je daar twee accounts, je eigen en het gast account. 4. Duw op Gast 5. Duw je SA cd erin. Als alles goed is start hij vanzelf op. Dan krijg je een scherm en klik daarin open als gebruiker gast en nog meer zooi daarachter. 6. Nu kun je SA spelen en als alles goed is kun je nu gewoon saven en loaden! Je kunt ook een nieuw account maken, maar wat hierboven staat is veel gemakkelijker! Ik hoop dat je er wat aan hebt Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 bedankt voor jullie hulp jongens het werkt weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.