dendriver25 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hoe zet je de grafische settings in andreas laag en ik heb alle systeemvereisten en heb het spel geinstaleerd maar als ik het wil spelen doet hij de introfilm en springt dan op bureaublad wie kan me helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hoe zet je de grafische settings in andreas laag en ik heb alle systeemvereisten en heb het spel geinstaleerd maar als ik het wil spelen doet hij de introfilm en springt dan op bureaublad wie kan me helpen? Je instellingen laag zetten is niet zo moeilijk, je gaat naar Options>Display setup>Advanced. Daar kun je een beetje spelen met de instellingen, als je nu als resolutie 1024x768 hebt, kun je hem het best naar 800x600 zetten. Verder kun je ook de Draw Distance wat lager zetten en ook de Fisual FX Quality moet je even wat lager zetten. Misschien kun verder je een savegame downloaden, waar de 1e missie al gedaan is. Hier heb ik één voor je, misschien zit er een kras op je CD/DVD waardoor net iets met de intro fout gaat, je weet maar nooit. BTW: Je moet even Tagging Up Turf van JGuntherS downloaden, die andere staat ern iet meer bij. voor als je het nie weet, je savegame moet in de map GTA San Andreas user Files, die staat in de map Mijn documenten. Succes ermee! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 De instellingen naar lagere graphics zetten denk ik. Reageren
ikt Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hoe zet je de grafische settings in andreas laag en ik heb alle systeemvereisten en heb het spel geinstaleerd maar als ik het wil spelen doet hij de introfilm en springt dan op bureaublad wie kan me helpen? Hoe zet je de grafische settings in andreas laag en ik heb alle systeemvereisten en heb het spel geinstaleerd maar als ik het wil spelen doet hij de introfilm en springt dan op bureaublad wie kan me helpen? Je instellingen laag zetten is niet zo moeilijk, je gaat naar Options>Display setup>Advanced. Daar kun je een beetje spelen met de instellingen, als je nu als resolutie 1024x768 hebt, kun je hem het best naar 800x600 zetten. Verder kun je ook de Draw Distance wat lager zetten en ook de Fisual FX Quality moet je even wat lager zetten. Misschien kun verder je een savegame downloaden, waar de 1e missie al gedaan is. Hier heb ik één voor je, misschien zit er een kras op je CD/DVD waardoor net iets met de intro fout gaat, je weet maar nooit. BTW: Je moet even Tagging Up Turf van JGuntherS downloaden, die andere staat ern iet meer bij. voor als je het nie weet, je savegame moet in de map GTA San Andreas user Files, die staat in de map Mijn documenten. Succes ermee! Hij bedoeld dat het spel na de introfilm stopt. Hij kan niet eens bij de settings. @dendriver25 : je kan in de userfiles het bestand gta_sa.set weggooien. Hier staat de locatie: C:\Documents and Settings\*******\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. De sterretjes staan voor jou naam op je PC. Reageren
ZOrange Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Ik weet wat het probleem is! Klopt het dat je in sommige settings menus niet in kan? dan moet je iets downloaden dat je er wel in kan, weet niet meer wat het is maar staat hier op het forum! Zal er eens naar zoeken voor je! -> het is anti-hotcoffee mod. Bewerkt: 14 april 2006 door zethe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.