ACID Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 hoi, ik heb een plaatje van het orange count choppers logo, maar daar wil ik m'n naam boven hebben in dezelde letter type van het orange count choppers logo. dus hoe doe ik dit ? p.s. ik gebruik corel paint shop pro x Reageren
SamShine Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Je moet een font Downloaden en dan in de map C:/WINDOWS/Fonts (Met dank aan Arjen) zetten. Dan open je (in jou geval) Corel Paintshop X en dan kan je hem selecteren. EDIT: Bedankt voor de correctie Arjen Bewerkt: 14 april 2006 door Big-Loser Reageren
Arjen Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Je moet een font Downloaden en dan in de map C:/Windows zetten.Dan open je (in jou geval) Corel Paintshop X en dan kan je hem selecteren. Correctie: C:\WINDOWS\Fonts Reageren
ACID Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 maar weet iemand een site waar het occ font op staat ? Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Kijk eens goed rond op Dafont. Grootte kans dat je die daar zal vinden. Reageren
ACID Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 nee, ook hier geen occ font weet iemand nog een site voor het occ font ? Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Probeer Google... Daar heb ik al veel fonts gevonden, zoals : Gta lettertype San Andreas Lettertype G-Unit lettertype Twix Lettertype enz.. Dus ik wed erop als je goed zoekt dat je het wel vindt . Succes met zoeken. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Post dat logo eens, ik ben goed in fonts. EDIT: Als je soms de font in deze banner bedoelt, Da is het Dirty Ego. Klik maar om hem te downloaden (gratis!) Of in dit logo: KLIK Dan is het Diploma. Bewerkt: 18 april 2006 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.