TommieguN Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Een klein filmpje over hoe je een object d.m.v. een filmpje kan laten zien. Verwacht er niet veel van, want het is iets behoorlijk simpel. Mirror 1 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Heel leuk dat je een videotut maakt, maar kan je misschien uitleggen wat je ermee wilt uitleggen? Want ik heb het filmpje gekeken en zelfs nu weet ik nog niet wat de bedoeling hiervan is. Reageren
TommieguN Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Nou ik ontdekte het ook pas vandaag. En zoals er in de topic staat, het is iets simpels. Je kan er (tenminste dat verneem ik) een filmpje van maken. Net als je in 3dsm een camera kan plaatsen en die langs een bepaald traject kan laten lopen. (volgens mij had jij daar een video tut over). Alleen hier kan je het als een daadwerkerlijk videobestand opslaan. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Nou ik ontdekte het ook pas vandaag.En zoals er in de topic staat, het is iets simpels. Je kan er (tenminste dat verneem ik) een filmpje van maken. Net als je in 3dsm een camera kan plaatsen en die langs een bepaald traject kan laten lopen. (volgens mij had jij daar een video tut over). Alleen hier kan je het als een daadwerkerlijk videobestand opslaan. Ik denk dat het handiger is als je uitleg geeft bij de beelden want ik snap nog steeds niet precies wat je bedoeld . En de tutorial die ik heb gemaakt word ook uitgelegd hoe je het filmpje daadwerkelijk opslaat . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.