Robin2130 Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 Ik vind southpark eigenlijk geen hol aan, met al die weirde mannetjes. ik snap ook de humor er niet van, maar dat zal wel komen dat ik het niet leuk vind en dan wil je het ook niet snappen denk ik. Reageren
MightyDuck Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 Vandaag weer leuke aflevering hoor! Cartman die 1 miljoen kreeg en daar een pretpark voor overnam, maar wilde niemand erbij hebben, maar uiteindelijk moest ie toch 816 mensen in het park laten door veel meer geld binnen te halen, en aan het eind dat heel het park niet meer van hem was en dat al zijn 1 miljoen van em afgenomen werd en dat ie weer net zo was als toen. En natuurlijk ging Kenny weer dood, dit keer door een paal die door zijn hoofd stak toen hij in de achtbaan zat. Reageren
Ken-D Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 Vandaag was leuk met die condooms. Ik(ik bedoel kenny) gaat weer eens dood door een boemrang :o Postaldude Reageren
MightyDuck Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 Vandaag helaas niet kunnen kijken :angry: We hadden problemen met de printer en ik met me beetje ICT kennis moest meehelpen met het oplossen, maar uiteindelijk om 19:00 kwamen we er niet uit, we hebben alles geprobeert maar het probleem is er nog steeds. Morgen ga ik zeker kijken, alles wat er tussenin komt vermoord ik. Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 Vandaag was leuk met die condooms.Ik(ik bedoel kenny) gaat weer eens dood door een boemrang :o Postaldude hahaha die was zeker leuk ja, gaan ze kleuters leren hoe je condooms moet om doen! :lol: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 kenny weer eens doodgegaan vandaag Reageren
MightyDuck Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 Vandaag vond ik niet zo´n leuke aflevering, met die handdoek, sommige grappen waren wel leuk verzonnen, maar verder vond ik het niet echt heel boeiend. En inderdaad ging Kenny weer dood vandaag, hij viel in het lava. Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 (bewerkt) Ik heb hem vandaag ook een geddeelte in de snackbar gezien heb het niet eecht goed kunnen volgen :alien: Bewerkt: 7 oktober 2004 door petersmurfje Reageren
RTS Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 God damn weer vergeten te kijken :notinpressed: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 vandaag met binladen en kenny si weer doodgegaan door een vlietuig bom :lol: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 (bewerkt) Vandaag was leuke aflevering, Osama Bin Laden Has Farty Pants. Over Bin Laden en de oorlog tussen de afganen en de amerikanen. De grappen waren ook erg sterk. Dont forget to bring a towel! You wanna get highhh? Grappig gassie die Towelie Bewerkt: 7 oktober 2004 door MightyDuck Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Het beste is nog altijd het geluidfragment van cartman, die f*ck in zijn school zegt. Mr garrison zegt: How would you like to see the school counsilor. Cartman zegt: And how would you like to s*ck my balls. Haha Reageren
MightyDuck Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 (bewerkt) Vandaag zijn ze weer helemaal opnieuw begonnen met de serie. Dus weer helemaal bij seizoen 1 begonnen. Best wel balen omdat bijna iedereen alle afleveringen al hebben gezien, en omdat we bijna bij seizoen 6 waren en dus duurt het nu nog langer voordat we daar weer helemaal zijn. Aan de ene kant is het ook wel relaxt dat ze aan het begin zijn begonnen, want iedereen die nog niet alle afleveringen hebben gezien, kunnen ze nu dus nog een keer zien, en we zijn er dus nog wel zeker van dat South Park nog erg lang op de tv blijft. Bewerkt: 14 oktober 2004 door MightyDuck Reageren
Melchior Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ik ken ze allemaal niet, dus ik vind het cool om ze te zien! Die Cartman is echt een meesterlijk gastje! "Respect my authority!'' Reageren
Ironfist Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 haha,cartman is zo grappig: I'm not fat! i'm big boned!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.