harry1985 Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 :blink: wanneer komen er weer een keer nieuwe series ? ik heb ze tot nu toe nog allemaal wel gezien. oke blijft grappig maar wil een keer nieuwe series zien Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Volgens mij kan je dan heel lang wachten ik heb ze zelf ook bijna allemaal al gezien! Zou nog wel even duren innageval het is nog niet aangekondigd! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 sorry, ik vind southpark helemaal niks, dat droge domme gedoe,d aar hou ik niet van. Ik vind dat zootje maar erg vaag Reageren
Redbullcola Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Ik vind het somes wel grappig, maar de laatste tijd zijn er alleen maar saaie afleveringen geweest. Reageren
TubS Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 ik heb ook een vette aflevering op me pc staan, dan komt er een groep breakdancers en die dansen voor cartman kenney kyle en stan dan worden ze gedist zeg maar met dansen, dan thuis leert stan country dansen echt komish en wint stan van die breakdancers, dan loopt cartman naar zon ventje zegt : u just got F't in the A die is echt zo vet :lol: Reageren
RTS Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 ik heb ook een vette aflevering op me pc staan, dan komt er een groep breakdancers en die dansen voor cartman kenney kyle en standan worden ze gedist zeg maar met dansen, dan thuis leert stan country dansen echt komish en wint stan van die breakdancers, dan loopt cartman naar zon ventje zegt : u just got F't in the A die is echt zo vet :lol: Ja die is wel leuk kheb hem ook op de comp staan Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Hebben jullie vandaag gezien ? Was weer eens lol met die saurussen die OOOOOOOOOOOOWWWOOOOOOOP zeiken.. Reageren
Scott16 Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 ik vind Cartman toch echt de beste bijvoorbeeld bijna elke aflevering dat hij weer zit te eten en dan komt die kat weer schooien en dan met dat stemmetje go away kitty.... NO KITTY GO AWAY of die andere screw you guys , im going home Reageren
The Godfather Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 bijvoorbeeld bijna elke aflevering dat hij weer zit te eten en dan komt die kat weer schooien en dan met dat stemmetje go away kitty lol...kijk jij herhalingen ofzo??? dat zegt hij echt maar 5 keer in heel south park Reageren
TubS Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 vorige keer ook met cartman zijn kat, een vette kattenorgie en die beesten maar (piep)en en kattengraszaad snuiven Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 die aflevering waar ze meer dan 100 X f*ck ingestopt hebben Reageren
Disturbed Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 ik heb 1 south park aflevering op me comp staan: pink eyes dan is heel southpark zombie geworde heheh en toen ik een jaar of 9 was, had ik ie videoband van southpark ''southpark the movie'' ik ging helemaal stuk daar Reageren
MightyDuck Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Voor degene die de film nog niet gezien hebben: bigger longer uncut. Hij is nu te zien op Veronica. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 ik heb de film net gezien was wel erg leuk, maar ik had hem al een keer eerder gezien maar hij is nog steeds leuk Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 (bewerkt) South park is echt super vet. Ik lach me altijd helemaal dood met die serie en films. Ik heb het gevoel dat er geen nieuwe afleveringen komen. Bewerkt: 9 december 2004 door mazzeltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.