Jump to content

South Park

Recommended Posts

Geplaatst:

:blink: wanneer komen er weer een keer nieuwe series ? ik heb ze tot nu toe nog allemaal wel gezien. oke blijft grappig maar wil een keer nieuwe series zien :puh:

• 2 weken later...
  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MightyDuck

10

• Pete-R

5

• Tim14

3

• RTS

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Volgens mij kan je dan heel lang wachten ik heb ze zelf ook bijna allemaal al gezien! Zou nog wel even duren innageval het is nog niet aangekondigd!

Geplaatst:

sorry, ik vind southpark helemaal niks, dat droge domme gedoe,d aar hou ik niet van.

Ik vind dat zootje maar erg vaag

Geplaatst:

ik heb ook een vette aflevering op me pc staan, dan komt er een groep breakdancers en die dansen voor cartman kenney kyle en stan

dan worden ze gedist zeg maar met dansen, dan thuis leert stan country dansen echt komish en wint stan van die breakdancers, dan loopt cartman naar zon ventje zegt : u just got F't in the A

die is echt zo vet :lol:

Geplaatst:
ik heb ook een vette aflevering op me pc staan, dan komt er een groep breakdancers en die dansen voor cartman kenney kyle en stan

dan worden ze gedist zeg maar met dansen, dan thuis leert stan country dansen echt komish en wint stan van die breakdancers, dan loopt cartman naar zon ventje zegt : u just got F't in the A

die is echt zo vet :lol:

Ja die is wel leuk kheb hem ook op de comp staan

Geplaatst:

ik vind Cartman toch echt de beste

bijvoorbeeld bijna elke aflevering dat hij weer zit te eten en dan komt die kat weer schooien en dan met dat stemmetje go away kitty....

NO KITTY GO AWAY

of die andere

screw you guys , im going home :puh::puh::puh:

Geplaatst:
bijvoorbeeld bijna elke aflevering dat hij weer zit te eten en dan komt die kat weer schooien en dan met dat stemmetje go away kitty

lol...kijk jij herhalingen ofzo??? :puh: dat zegt hij echt maar 5 keer in heel south park

Geplaatst:

vorige keer ook met cartman zijn kat, een vette kattenorgie en die beesten maar (piep)en en kattengraszaad snuiven ;)

Geplaatst:

ik heb 1 south park aflevering op me comp staan: pink eyes

dan is heel southpark zombie geworde :puh:

heheh en toen ik een jaar of 9 was, had ik ie videoband van southpark ''southpark the movie''

ik ging helemaal stuk daar :puh::D

Geplaatst:

Voor degene die de film nog niet gezien hebben: bigger longer uncut.

Hij is nu te zien op Veronica.

Geplaatst:

ik heb de film net gezien was wel erg leuk, maar ik had hem al een keer eerder gezien

maar hij is nog steeds leuk

Geplaatst: (bewerkt)

South park is echt super vet.

Ik lach me altijd helemaal dood met die serie en films.

Ik heb het gevoel dat er geen nieuwe afleveringen komen.

Bewerkt: door mazzeltje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...