MightyDuck Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2004 (bewerkt) Seizoen 9 wordt het laatste seizoen van SP. Maar ze zijn nu in seizoen 3 ofzo? Waarom denkt iedereen nou dat de nieuwe series niet meer komen, denken jullie dat ze inneens van seizoen 3 naar seizoen 8 gaan? Die series komen heus wel gewoon nog even wachten. Bewerkt: 9 december 2004 door MightyDuck Reageren
Pete-R Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Eej jongens wie heeft er gister 8December ook south park de movie gezien op Veronica? Ik wel was echt maf! Reageren
_MaRc_ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 JA ik kijk het best vaak ik heb vorige week die aflevering van die vulkaan gezien dat kenny weer eens dood gaat! -_- kenny gaat altijd dood... <_< Reageren
The Outlaw Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Omg You killed Kenny, You bastards, mijn favo quote van Cartmen, of andere, ik kijk het niet zo vaak Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Een southpark plaatje en ik geloof dat southpark er niet meer op is, er is nu the prince of bel air op, om 18.00 uur met will smith Reageren
Don Falcone Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 JA ik kijk het best vaak ik heb vorige week die aflevering van die vulkaan gezien dat kenny weer eens dood gaat! -_- Die gaat elke aflevering dood :lol: ik heb een aflevering gezien dat hij niet dood ging toen zeiden ze van dat ze iets misten. en die timmy die echt klote is :"TIMMEY TIMMEGHY TIMMY" :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.