San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Onderwerp: Iron Man Soort Onderwerp: Signature Size Onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M
Synchro Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik wil wel. Ik stuur hem morgen of overmorgen in. Goed?
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ok, ik neem het op tegen jou. Morgen of overmorgen is goed. Hier is alvast mijn signature:
Synchro Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik had zin in een signature maken dus General Lee Synchro Stemmen maar !
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Stem GL Beide mooi maar die van GL is gewoon meer mijn stijl. Omdat het meer donker is.
Grove St. Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Stem: Niet hier[/font] Het staat ook niet hier[/font] Niet hier hoor[/font] Het staat ook weer niet hier[/font] Waar zou het staan?[/font] Mis poes, ook niet hier[/font] Hier komt ie, mijn stem gaat naar ( Kijk in andere spoiler ): [/font] General Lee[/font] Waarom: Daar springen echt de vonken vanaf. Het is écht. Ik zou maar gaan rennen voordat dat ding zijn sign. uitspringt Erg mooie effecten ook nog eens, en font is ook goed. Dus toppie! >>> Door .Levi.: Gelieve de volgende keer geen spoilers gebruiken, maar gewoon duidelijk je stem weergeven. Bij voorbaat dank. Dit geld ook voor andere.<<< Bewerkt: 14 april 2006 door .Levi.
Dago58x Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 GL Warrom LEttertype mooi Ik kan er niks over zeggen alles van hem is mooi
Arjen Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Stem: Synchro Reden: Achtergrond past goed bij de render. Hij oogt ook wel rustig, geen extra effecten wat ook een keer fijn is. Een pluspunt is zeker de tekst. Zeer goed gelukt. General Lee zijn signature is ook zeer mooi, maar helaas iets te over-contrasted. Het rode is echt vuurrood en dat vergelijkend met het witte lijkt het niet zo mooi.
Thabit Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Vote Synchro. Super! Goede combinatie van kleuren en tekst.
Dizzee Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Sorry GL, maar mijn stem gaat naar Synchro. Gewoon een perfecte sig. Coole achtergrond met die details erin. Gave kleur en de tekst is origineel gedaan. Bij GL vind ik de rechterkant iets te licht en de tekst is niet echt origineel. Weer die pixelfont [/font]
Silverwing Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Synchro. General Lee's sig vindt ik iets té fel, en de rechterkant is te overbelicht. Ook jammer dat je de verkeerde settings heb gekozen voor je pixelfont. Synchro heeft een heel mooi text effect, en een goede kleurenovergang.
Jowx Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 GL z'n sig vindt ik maar onduidelijk, rechts is het té fel en links weer donker. Bij Synchro is alles duidelijk en ook de tekst past erbij. Synchro
Typhoon Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik vindt ze allebij heel mooi! Maar ik ga toch voor GL, dat donker-licht vindt ik heel mooi. Stem: General Lee
kadee Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Stem Synchro. mooiere achtergrond de kleuren passen beter Van GL is het de donker en op sommige plaatsen veel te licht vind ik
Think Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Stem: SynchroIk vind een eenvoudig sig ook wel mooi, ook de achtergrogn past goed en de render is duidelyker dan GL de zijne
Recommended Posts