Jump to content

General Lee Vs Synchro

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Iron Man

Soort Onderwerp: Signature

Size Onderwerp: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M

Geplaatst:

Ok, ik neem het op tegen jou.

Morgen of overmorgen is goed.

Hier is alvast mijn signature:

ironman1218jh.png

Geplaatst:

Ik had zin in een signature maken dus :puh:

General Lee

ironman1218jh.png

Synchro

untitled11ny.png

Stemmen maar !

Geplaatst:

Stem GL

Beide mooi maar die van GL is gewoon meer mijn stijl.

Omdat het meer donker is.

Geplaatst: (bewerkt)

Stem: Niet hier[/font] Het staat ook niet hier[/font] Niet hier hoor[/font] Het staat ook weer niet hier[/font] Waar zou het staan?[/font] Mis poes, ook niet hier[/font] Hier komt ie, mijn stem gaat naar ( Kijk in andere spoiler ): [/font] General Lee[/font] :D

Waarom: Daar springen echt de vonken vanaf. Het is écht. Ik zou maar gaan rennen voordat dat ding zijn sign. uitspringt :puh: Erg mooie effecten ook nog eens, en font is ook goed. Dus toppie!

>>> Door .Levi.: Gelieve de volgende keer geen spoilers gebruiken, maar gewoon duidelijk je stem weergeven. Bij voorbaat dank. Dit geld ook voor andere.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

GL

Warrom

LEttertype mooi

Ik kan er niks over zeggen

alles van hem is mooi

Geplaatst:

Stem: Synchro

Reden: Achtergrond past goed bij de render. Hij oogt ook wel rustig, geen extra effecten wat ook een keer fijn is. Een pluspunt is zeker de tekst. Zeer goed gelukt.

General Lee zijn signature is ook zeer mooi, maar helaas iets te over-contrasted. Het rode is echt vuurrood en dat vergelijkend met het witte lijkt het niet zo mooi.

Geplaatst:

Sorry GL, maar mijn stem gaat naar Synchro.

Gewoon een perfecte sig. Coole achtergrond met die details erin. Gave kleur en de tekst is origineel gedaan.

Bij GL vind ik de rechterkant iets te licht en de tekst is niet echt origineel. Weer die pixelfont :puh:[/font]

Geplaatst:

Synchro.

General Lee's sig vindt ik iets té fel, en de rechterkant is te overbelicht. Ook jammer dat je de verkeerde settings heb gekozen voor je pixelfont. Synchro heeft een heel mooi text effect, en een goede kleurenovergang.

Geplaatst:

GL z'n sig vindt ik maar onduidelijk, rechts is het té fel en links weer donker.

Bij Synchro is alles duidelijk en ook de tekst past erbij.

Synchro :klap:

Geplaatst:

Ik vindt ze allebij heel mooi!

Maar ik ga toch voor GL, dat donker-licht vindt ik heel mooi.

Stem: General Lee

Geplaatst:

Stem Synchro.

mooiere achtergrond de kleuren passen beter

Van GL is het de donker en op sommige plaatsen veel te licht vind ik

Geplaatst:

Stem: SynchroIk vind een eenvoudig sig ook wel mooi, ook de achtergrogn past goed en de render is duidelyker dan GL de zijne

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...