Dago58x Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Kan iemand mij het begin filmpje van Yay Ka-Boom-Boom laten zien ik wil hem zo graag zien Alvast Bedankt.. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 OK, Ik doe de missie wel even en neem het filmpje op, ik heb Fraps dus er vallen mischien wat secondes weg. Over een kwartiertje heb ik hem voor je. Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 OK, Ik doe de missie wel even en neem het filmpje op, ik heb Fraps dus er vallen mischien wat secondes weg. Over een kwartiertje heb ik hem voor je. HEel erg bedankt... Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Graag gedaan, hij is nu klaar ik Edit mijn post als ik hem ge-upload heb. De kwaliteit heb ik een klein beetje omlaag gedaan zodat het downloaden straks sneller gaat, als je het te lelijk vindt save ik het filmpje met de mooiste kwaliteit nog een keer, downloaden gaat dan wel langer duren. Hier is het filmpje Dago58X: Yay Ka-boom-boom Bewerkt: 14 april 2006 door Moonbeam Reageren
~Mario~ Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 http://www.stuckgamer.com/video_pages/gta_...id334_wmv.shtml Hier is het filmpje dat jij zoekt. Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Graag gedaan, hij is nu klaar ik Edit mijn post als ik hem ge-upload heb. De kwaliteit heb ik een klein beetje omlaag gedaan zodat het downloaden straks sneller gaat, als je het te lelijk vindt save ik het filmpje met de mooiste kwaliteit nog een keer, downloaden gaat dan wel langer duren. oke.Bedankt... http://www.stuckgamer.com/video_pages/gta_...id334_wmv.shtmlHier is het filmpje dat jij zoekt. Die film bedoelde ik niet maar toch bedankt.. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ooh het begin filmpje ervan? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Hij is klaar: Yay Ka-boom-boom Edit: Als je hem met betere kwaliteit wilt zeg het dan maar. Bewerkt: 14 april 2006 door Moonbeam Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ooh het begin filmpje ervan? Jah Maar het hoeft niet meet Moonbeam gheeft het al gedaan Reageren
Pietje II Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) http://www.stuckgamer.com/video_pages/gta_...id334_wmv.shtmlHier is het filmpje dat jij zoekt. Dit is een mission-walkthrough, je ziet hier helaas níet het beginfilmpje van die missie, wél hoe je die missie moet behalen. Edit:Oeps sorry, :$ er waren al gelijk een paar voor mij. Bewerkt: 14 april 2006 door Pietje // Reageren
~Mario~ Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ooh oke dan, succes verder Dago58X. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hij heeft hem al, lees gewoon een topic goed door voordat je iets post. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.