Jump to content

rodje om doelwit

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb bij me vriend gezien dat je op de playstation mikt krijg je er een rondje om heen hoe doe je dat op de pc :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou je verwijzen naar >>>dit topic<<<, daar staan alle besturingen beschreven, ik zelf heb hem ook op de PS2, dus kan ik verder niet veel informatie geven. :N

Succes verder! ;)

Edit: Rechtstreeks van het besturingentopic staat:

Wapen richten: Del, CAPS LOCK, rechtermuisknop

Hopelijk kom je nu verder! ;)

Bewerkt: door Pietje //
Geplaatst:

Heey,

Je Kan Niet met een rondje richten als je op iemand richt staat er een pijltje boven ik vin het ook jammer want het is soms best wel moeilijk om dan te richten

Geplaatst:

Door met de schietknop op het maannetje gericht te drukken.

Hoe je moet schieten snap je hopelijk wel.Lees anders

het besturings topic eens door.Die Pietje / / ook al poste.

Geplaatst:

Hey Vinnie1234,

Ik denk dat Vinnie wat anders bedoeld hoor Pietje//. Hij vraagt zich volgens mij af waarom er bij het richten geen rondje bij het persoon komt op de PC. Op de PC kun je alleen maar richten, omdat het op de PC heel gemakkelijk gaat. Op de PS2 gaat richten wat moeilijk dus je hebt op de PS2 al een beetje auto-aim. Dan richt hij vanzelf op het persoon in San Andreas.

Op de PC is dat niet mogenlijk. Auto-aim is helaas niet een functie bij San Andreas op de PC. Zoals ik al zei is richten in San Andreas (PC) heel gemaakkelijk en daarom is er geen auto-aim functie.

Geplaatst: (bewerkt)

het kan mischien wel met een mod maar ik denk niet dat die bestaat

EDIT: als je het tog moeilijk vind kun je beter even gaan oefenen op mensen of bij een ammunation

Bewerkt: door GTA-Gangstertje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...