Jump to content

TEP Designs

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal hier al mijn designs posten.

KillZone:

10js.jpg

Butterfly:

35vr1.jpg

Anime:

46kl.jpg

PS: TEP bedekent Twenty Eyes Productions

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:

:)

Laat ik meteen beginnen om te zeggen dat ik de Anime signature het mooiste vind. De achtergrond van die sig is helemaal geweldig, kleuren zijn goed, letters passen mooi en de render is super mooi. Zit er nu ook nog een gussian blur layer over heen? Nouja, hoe dan ook, helemaal goed. :tu:

Rate 9,9/10

Die Butterfly is een mooie rustige naturesig. Één minpuntje vind ik de witte border, hoewel ik niet precies zou weten wat beter staat. De letters zijn ook goed gekozen. Verder is het een mooi geheel..

Rate 8/10

Die Killzone vind ik het minst mooi van deze serie. De details in de sig vind ik wel heel erg origineel, met dat vlak waar scanlines zitten en dat vlakje waar de tekst in staat. Toevallig want ik heb gisteren ook een sig gemaakt met zo'n soort vlakje bij de tekst. Maar die zie je binnenkort wel. :Y Jammer vind ik het dat het woord "designs" een beetje onduidelijk is..

Rate 7/10

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er inderdaad (naast alle andere layers) ook een layer overheen gedaan met gussian blur. (ik weet niet precies hoe je het schijft) Daarna heb ik de instellingen op soft light gezet.

Bedankt voor je rate, ik zal het onthouden voor de volgende sig.

Anyone else?

Bewerkt: door Twenty Eyes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...