Grove St. Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) He, Ik heb nog een keer een Template gemaakt, voor mijn eigen site 'Goldenspy'. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Je mag hem NIET gebruiken voor je site. Vergeet niet te klikken als je op de link drukt. Nu is hij vaag na het klikken scherp. Template: Klik hier Rate + Comment PS: Hij is ook nog eens gesliced Bewerkt: 14 april 2006 door Grove St. Reageren
Follow Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Mooie template, en je liet hem al zien aan mij op msn 10/10 Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Je templates worden steeds mooier. Ik vind hem erg mooi gemaakt. Met die shadow effecten geeft het een extra proffesionele uitstraling. KUTGW 8,9/10 Bewerkt: 14 april 2006 door Twenty Eyes Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Bedankt voor jullie rates, kunnen er nog meer mensen raten + comments geven, zodat ik een diagnose kan stellen. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Een mooie template heb je daar gemaakt. Ik vind dat zilver heel mooi, maar de tekst bovenaan kan beter vind ik. Maar voor de rest picobello in order. Cijfer: 8,8/10. Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Een mooie template heb je daar gemaakt.Ik vind dat zilver heel mooi, maar de tekst bovenaan kan beter vind ik. Maar voor de rest picobello in order. Cijfer: 8,8/10. Bedankt voor de rate. Maar de header wordt nog veranderd, dat is gewoon voor opvulling. Meestal staat er: "Your Site Name" en "Your Slogan Here" Maar nu hij toch voor men site is kan ik dat beter meteen laten zien hé Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hij ziet er heel goed uit voor een template! Hij is absoluut niet te druk, wat ik voor een template goed vind, ik hou niet zo van die drukke, en dat verpest de website ook een beetje. Jij hebt gewoon een plaatje in de banner gedaan, je hebt een menu en een tekstveld, en that's it, en that's good! De verzorging is ook heel goed, daar kan ik niks over zeggen, het ziet er gewoon allemaal toppie uit, mijn complimenten! Ik geef je er een perfect cijfer voor, namelijk een 9, en dat heb je verdient! Ga vooral zo door, oftwel KUTGW! Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hij ziet er heel goed uit voor een template!Hij is absoluut niet te druk, wat ik voor een template goed vind, ik hou niet zo van die drukke, en dat verpest de website ook een beetje. Jij hebt gewoon een plaatje in de banner gedaan, je hebt een menu en een tekstveld, en that's it, en that's good! De verzorging is ook heel goed, daar kan ik niks over zeggen, het ziet er gewoon allemaal toppie uit, mijn complimenten! Ik geef je er een perfect cijfer voor, namelijk een 9, en dat heb je verdient! Ga vooral zo door, oftwel KUTGW! Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!! Dank je voor de rates, even gemiddelde uitrekenen. Gemid nu: 9,175 Nog meer rates, of laten we het hierbij Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Nou. ik vind dit een hele mooi rustige Template .. Mooie kleuren Mooie lijnen, ja ik kan er niet meer over zeggen ... Het staat allemaal in de post van Froodooo. Rate ook een 9 Bewerkt: 14 april 2006 door .Tales. Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik ben blij dat vele hem mooi vinden, zit ik niet met een lelijke template opgescheept voor men site. Gemid nu: 9,14 Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 De banner vindt ik niet passen bij het silver van je template. Het is een beetje zo'n standaard layout. Natuurlijk, dat betekend niet dat hij niet mooi is. 8/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Bedankt voor de rate. Maar de header wordt nog veranderd, dat is gewoon voor opvulling. Meestal staat er: "Your Site Name" en "Your Slogan Here" Maar nu hij toch voor men site is kan ik dat beter meteen laten zien hé Zegt dit je genoeg silverwing Reageren
Blastov Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik had hem al op msn gerate maar toch, Ik vind hem goed gelukt, alleen de header vind ik niet echt mooi. Vooral grijs\zilver dat vind ik altijd mooi bij een template Ik geef je een 8.1 Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik had hem al op msn gerate maar toch,Ik vind hem goed gelukt, alleen de header vind ik niet echt mooi. Vooral grijs\zilver dat vind ik altijd mooi bij een template Ik geef je een 8.1 Rate aub alleen de template, de header wordt nog veranderd. Graag alleen de template raten, nu kan ik al niet meer een diagnose stellen Wel mooi cijfer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.