Jump to content

domme vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

heey, ik ga even een domme vraag stellen, maarja ik wil hem tog graag weten dus hier komt ie:

hoe kun je lopen in GTA San Andreas voor de pc?

ik heb hem ook op de ps2 en daar kan ik wel lopen door het linker pookje zacht naar voren te duwen.

maar weet iemand misschien ook hoe je kunt lopen met de pc versie? want ik kan alleen maar rennen met de pc versie :?

Geplaatst:

je kunt toch gewoon langzaam lopen door pijltje niet vast te houden maar te blijven tikken? iig ga je dan langzamer :)

Geplaatst:

DAt is geen domme vraag hoor. Maar dat kan door shift ingedrukt te houden (dat is bij mij iig zo). Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is. Als dat het niet is, dan moet je het even in je instellingen wijzigen.

Geplaatst:
je kunt toch gewoon langzaam lopen door pijltje niet vast te houden maar te blijven tikken? iig ga je dan langzamer :)

maar dat ziet er zo dom uit, als ik dat doe dan stotter ik naar voren, ik wil normaal zacht kunnen lopen (wil namelijk filmpje maken waarin cj ook normaal loopt en niet rent) op de ps2 versie kan ik wel lopen door linker pookje langzaam naar voren te duwen, maar met pc versie op richtingtoetsen langzaam indrukken werkt dat niet, is er misschien een andere manier op te kunne lopen op de pc versie???

@robbertr: en als ik bij mij op shift druk dan gebeurt er niks hoor :N

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan eens proberen met alt, want dat is rustiger lopen! :)

Edit: dizzee was me voor :$

Bewerkt: door Dutchy3010
  • 2 weken later...
Geplaatst:

2moredays, het antwoord was al gegeven ;)

Als je gewoon met arrowkeys of wsad loopt, trimt hij altijd.

Als je dan op alt druk dan wandelt hij, dat is gewoon lopen.

nee hij bedoelt egt lopen zoals een mens dat is moelijk op de pc.op xbox heel zachtjes stick naar vooren duwen.

zo zijn er meer dingen fijner op xbox op pc heb je geen richt siesteem dat die automaties op het poptje richt op xbox wel op .xbox stuurt fijner dan pc en geld ook op ps2 ook fijn

ben er uit druk op w en alt knop dan loop je normaal

Bewerkt: door $$ryder$$
Geplaatst:
nee hij bedoelt egt lopen zoals een mens dat is moelijk op de pc.op xbox heel zachtjes stick naar vooren duwen.

zo zijn er meer dingen fijner op xbox op pc heb je geen richt siesteem dat die automaties op het poptje richt op xbox wel op .xbox stuurt fijner dan pc en geld ook op ps2 ook fijn

ben er uit druk op w en alt knop dan loop je normaal

De PC versie is precies het zelfde als de PS2 en de XBOX versie je moet alleen een controler hebben en weten waar welke toetsen voor zijn. Zo is bijvoorbeel de toets aim weapon bij controls automatisch richten dus die functie zit er dus wel op. ;)

Als je bij de controller options kijkt zie je dat er ook een toets is voor WALK

je hebt drie standen: lopen,rennen,sprinten

lopen gaat net zo snel als de voetgangers en je wordt er niet moe van

rennen: met een drafje,kan ook onbeperkt door

sprinten:hardlopen,maar dat kun maar over een beperkte afstand doen

Ik weet niet zo met welke knop,ik heb mijn controllers op de pc bij vice city en San andreas net zo als in gta 3 gezet,vind ik zelf veel makkelijker

Als we het hier toch over hebben, is er ook een manier om langzaam te rijden,zodat ik niets steeds op mijn voorgangers bots?

Bewerkt: door DJ Vincento

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...