Jump to content

Dam Blast,, A Home IN The Hills

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze 2 missies lukken me niet..

ten 1ste: ik kan niet vliegen

ten 2de: ik ben het terrein nog niet af of de auto is al weg..

alvast bedankt!!

Geplaatst:

Dam and Blast:

Ga naar het vliegveld en stap in de Nevada. Vlieg nu naar The Sherman Dam. Boven deze dam, heel hoog in de lucht, hangt er een corona. Wanneer je moeite hebt om bij de corona te komen, probeer dan heel geleidelijk te stijgen met het vliegtuig totdat je op gelijke hoogte bent met de corona (Je kunt dit zien aan de marker op de radar: Wanneer dit een vierkantje wordt, ben je op dezelfde hoogte als de corona). Dit werkt beter dan stijl naar boven vliegen. Vlieg door de corona en spring uit het vliegtuig. Het vliegtuig zal neerstorten. Open je parachute en land in de rode marker (als je in het water land, kan je er nog naar toe zwemmmen.) Wees stil en vermoord de bewakers met het mes dat daat ligt. Ga de dam binnen, buk je en gebruik de schaduw om de wachters te omzeilen en te doden. Plaats een bom op alle vijf generatoren. Begin bij de generator die het dichtst in de buurt staat, en werk zo de rij af naar de laatste. Als ze alle vijf geplant zijn, verlaat dan de dam door de deur aan de achterkant van de ruimte. Je ziet de politie arriveren maar de bewakers hebben de terugweg afgesloten. Je ziet CJ nu van de bovenkant van de dam springen. Je hebt nu een 2 sterren wanted level, maar je hebt de missie wel gehaald als je in het water beland bent. Dan is is de missie geslaagd!

Beloning: Respect+

A home in the hills:

De missie start in Las Venturas. In een cutscene zie je jezelf en de triads van Woozie met het vliegtuig naar Los Santos vliegen. De triads zullen boven Madd Dogg's mansion uit het vliegtuig springen, ga hun achterna. Open vlug je parachute en land op het dak van de mansion. Begin nu op elke Vagos te knallen die je ziet, er zullen altijd nieuwe over de muur komen klimmen. Er ligt op het dak ook een armor pickup, als je een tekort hebt, komt deze handig uit. Als ze allemaal afgeknalt zijn, zal je de triads het huis binnen moeten leiden. In de daaropvolgende cutscene wordt een triad-lid onthoofd door een vagos. Als je weer de controle krijgt, schiet dan op elke Vagos die je ziet. Ga hierna verder naar de hal. Jij moet dan de hal bewaken en de andere triads zullen de kamers vrij maken van vijanden. Je kan ze natuurlijk ook meehelpen. Eens je uit de hal bent, zullen de triads het balkon bewaken en moet jij achter Big Poppa aan. Let op, er zitten een paar Vagos in de keuken en in de kamer waar een televisie staat, achter je. Tijdens de achtervolging krijg je natuurlijk weer af te rekenen met enkele Vagos. Er zullen een paar onverwachts uit de deuropeningen rollen, eentje staat voor de ingang van het zwembad en twee Vagos in de ruimte zelf van het zwembad. Als je een tekort hebt aan healt, dan kan je een health-pickup gaan halen in de keuken onder het balkon waar de triads blijven op staan. Volg Big Poppa tot aan de uitgang. In een cutscene zie je hem in een auto stappen. Pak de auto die ernaast staat en zet de achtervolging in. Let nu op dat je hem niet verliest. Wanneer je hem hebt ingehaald, doe dan een paar drive-by's op zijn auto tot deze in de fik vliegt. Je zal te zien krijgen dat je nu Madd Dogg's mansion teruggewonnen hebt en die is nu van jou. Dan is is de missie geslaagd!

Beloning: Respect+

Mad dog mansion is van jou!

De winkel Didier Sachs gaat open in de buurt van Rodeo.

Voor alle missie beschrijvingen kijk je hier.

Geplaatst:

Jaa dat snap ik..

maar het lukt me niet..

Wie wil deze 2 missies doen voor mij :?

>>> Door Dizzee: Ga nou niet dubbelposten, er is heus wel iemand die je wil helpen, gewoon afwachten.

Berichten samengevoegd.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Dam and Blast - Mission Passed!

Beloning: + Respect

A Home in the Hills - Mission Passed!

Beloning: + Respect

- De mansion van Madd Dogg

- De winkel Didier Sachs gaat open in de buurt van Rodeo.

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt.

Succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...