Jump to content

Begin... Vraagjes


Stievie

Recommended Posts

Hallo,

Oké, ik heb wat vraagjes :$ , ik ben sinds vandaag gestart met GTA SA :

1. Waar kan ik mijn games saven?

2. Ik kan niet vloeiend spelen, mijn game hapert.... Wat moet ik doen?

3. Hebben jullie tips voor mij wat ik best in het begin doe, waar ik moet opletten, wat ik zeker niet mag doen?..

4. Waar kan ik mijn voertuigen plaatsen die ik gestolen heb?

5. Kan ik mijn geld ergens op een bank zetten?

6. Kan ook mij iemand zeggen als je zo een bergplaats hebt waar je je kleren, wapens etc. kan leggen

_O_ Danku, _O_

Stievie

Bewerkt: door Stievie
Link to comment
Delen op andere websites

Hier de antwoorden:

1 Je game kun je saven bij de plaatjes van een diskette op je map, pauzeer het spel maar eens en druk dan op MAP.

2 Het kan zijn dat je PC niet helemaal goed is voor San Andreas, dat hij het niet helemaal aankan.

Bij de opties moet je dan eens zoeken naar grafische dingen, en die op z'n laagst zetten, dan doet hij het misschien al wat beter.

3 Ik zou gewoon beginnen met missies doen. Ook kun je bijvoorbeeld taxiritjes doen, waarmee je na een tijdje veel geld kunt verdienen. Ook zijn de missies met de ambulance, brandweer en politie handig, want daar kan je dingen meer verdienen, zoals extra health, body armour en nog meer.

4 Die kun je zetten bij je eigen huis. Daar heb je een garage, waarin je auto's kunt zetten. Niet alleen bij je eigen huis heb je garage's, maar ook bij sommige andere huizen in San Andreas.

Ik hoop dat je nu een beetje wat van San Andreas afweet.

Veel succes in alles wat je gaat doen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, in San Andreas heb je niet één of andere bank waar je je geld op kunt zetten, en dat je dan rente krijgt ofzo.

Maar het geld wat je hebt, kan door anderen ook niet gestolen worden ofzo, dus maak je daar maar geen zorgen om.

Link to comment
Delen op andere websites

En als je dood gaat, ben je dan niet al je geld kwijt?

Iemand anders nog tips voor het begin?

Nee, als je doodgaat ben je je geld niet kwijt. Misschien een klein beetje (Was in GTA III wel zo...), maar in ieder geval niet meer dan $ 100,-.

In het begin moet je gewoon rustig de missies volgen, en de stad een beetje leren kennen. Rijd af en toe gewoon een stukje door Los Santos, dan ken je de stad een beetje uit je hoofd. Voor de rest: Veel oefenen en alles zal wel lukken! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dood gaat, verlies je maar ongeveer $150. Dat is niet echt veel. Wel verlies je al je wapens. Een manier om geen geld en wapens te verliezen als je dood gaat, is Katie Zahn als vriendin nemen. Maar dat komt pas veel later in het spel, pas al je naar San Fierro kunt (tweede eiland).

Als je gearresteerd wordt, verlies je ook ongeveer $150 en al je wapens. Dit kun je voorkomen door Barbara Schernvart als vriendin te nemen. Je verliest dan geen geld en wapens nadat je gearresteerd bent. Maar dit kan pas heel veel later in het spel, als je naar Las Venturas kunt. (Derde eiland).

Nog een tip vooraan het begin: Voor de missies in het beginhoef je niet veel geld te uit te geven aan wapens. Je krijgt voor de missie meestal vanzelf een wapen.

Veel succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog iets toe te voegen aan wat Flying Dutchman zei. Stap eens in een politiewagen. Je krijgt dan automatisch een shotgun in je inventory. Daarna natuurlijk saven zodat je niet gebusted wordt.

Veel plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

2. Ik kan niet vloeiend spelen, mijn game hapert.... Wat moet ik doen?

Hallo Stevie :-),

Ik heb een aantal tips voor je. Ik hoop dat je er mee uit de voeten kunt.

1) Als je game haperd kan het komen doordat je videokaart te warm is. Doordat het zo warm is gaat alles haperen, heel vervelend. Je zou eventueel tijdens het spelen van game's je kast open kunnen zetten zodat er genoeg koeling is.

2) Soms haperd je game ook wel als er te veel spyware of zelfs virrusen op je computer zitten. Dit zou je kunnen scannen en proberen zo veel mogenlijk spyware en/of virrusen van je PC te halen. Dit kun je doen door bijvoorbeeld Hitman Pro te gebruiken en met je virruscanner de PC te chekken. Hier kun je een gratis virusscanner downloaden. Met Hitmanpro kun je spyware verwijderen, Hitman Pro is hier te downloaden.

Ik hoop door deze dingen dat het lukt. Ik wens je wel succes :Y

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Nog 1 vraag :

6. Kan ook mij iemand zeggen als je zo een bergplaats hebt waar je je kleren, wapens etc. kan leggen

Als je kleren gekocht hebt komen ze in je warderobe. Je kunt daar kleren verwisselen. Een warderobe vind je in je Savehouse. Elke keer als je nieuwe kleren koopt, gaan de oude kleren in de warderobe. Alle gekochte kleren blijven dus bewaard. Door in een gele marker in je savehouse te lopen, kun je in je warderobe komen. Je kunt daar geen wapens bewaren, alleen maar kleren.

Je hebt in het spel 12 wapen slotjes om je wapens te bewaren. Je kunt niet 2 verschillende wapens van het zelfde soort bewaren (bijvoorbeeld: MP5 en een Micro-MP5 bewaren op 1 slotje). Ik hoop dat je begrijp wat ik bedoel. Wapens SA

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik bvb. mijn kleren in het ene savehouse terechtkomen kan ik ze dan in elk savehouse vinden?

Ja. Als je kleren koopt, kun je ze in alle save houses in de warderobe vinden. ;)

En die wapenslotjes zijn die ook in het savehouse..?

Deze vraag snap ik niet helemaal. :{

Bedoel je of ook je wapens in ieder save house liggen?

In dat geval: Nee.

Maar ik snap de vraag niet helemaal goed. :? Kun je hem misschien iets duidelijker formuleren?

Groeten BaasBart :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...