W Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Ja. Als je kleren koopt, kun je ze in alle save houses in de warderobe vinden. Als ze een wardrobe hebben. Er zijn ook savehouses zonder. Bewerkt: 14 april 2006 door W³bster Reageren
Stievie Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Quote van Ruurd31 : Je hebt in het spel 12 wapen slotjes om je wapens te bewaren. Je kunt niet 2 verschillende wapens van het zelfde soort bewaren (bijvoorbeeld: MP5 en een Micro-MP5 bewaren op 1 slotje). Ik hoop dat je begrijp wat ik bedoel. Wapens SA snap je? en daarom vraag ik waar ik die kan vinden! Reageren
BaasB Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Waar je wat kan vinden? De wapens? De slotjes? Hier een lijst met alle wapens van GTA San Andreas: Klik. En dit zijn alle slotjes die je hebt: 2.1 Hand 2.2 Melee Weapons 2.3 Handguns 2.4 Shotguns 2.5 Machine Pistols 2.6 Assault Rifles 2.7 Rifles 2.8 Heavy Artillery 2.9 Thrown Weapons 2.10 Handheld Items 2.11 Gifts 2.12 Apparel Items Als je nog een vraag hebt, leg dan duidelijk uit wat je wilt weten. Dan is het voor ons ook makkelijker om jou goed te helpen. Groeten BaasBart Reageren
Stievie Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Die slotjes? zit dat in je inventory? Kan je zoveel wapens met je meedragen? of kan je die wapens ook gelijk kleren in een warderobe wegbergen in een savehouse? Ik hoop dat dit duidelijk is! Reageren
Goliat Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Die slotjes? zit dat in je inventory? Kan je zoveel wapens met je meedragen? of kan je die wapens ook gelijk kleren in een warderobe wegbergen in een savehouse?Ik hoop dat dit duidelijk is! Nou ja het is niet zo duidelijk omdat ik niet echt snap wat slotjes zijn. Maar hoe dan ook je geen wapens verbergen of bewaren je kan gewoon van elk soort maximaal één wapen met je meedragen. Edit: Dus eigenlijk wat BaasB al heeft gezegd. Bewerkt: 14 april 2006 door Goliat Reageren
Stievie Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Oke, het is goed! IEdereen danku voor het antwoord op mijn vragen. Beginnertips zijn nog altijd welkom! Reageren
W Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 De slotjes dat zijn de soorten. Dus bijv. Slot1: Daar kan je gewoon vuist hebben, of Boksbeugel. Meer is er niet voor deze. Slot2: Melee. Je kunt hier dingen als een Katana, een Kettingzaag, en andere handwapens waarmee je slaat. Enz. enz., voor alle slots moet je ff op WikiGTA kijken. Reageren
Rullez Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 je heb geen bank voor haperen moet je een snellere computer hebben mis opslaan kan je in huizen auto,s die je gestolen heb kan je in de garage naast je huis niet alle huizen heeb een garage wapens ken je nergen neerleggen kleren wel in kleren kast ergens in je huis Reageren
BaasB Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Beginnertips zijn nog altijd welkom! Ik heb wel een paar beginnerstips. -Zorg voordat je aan een missie begint, altijd dat je health balkje (levensbalkje) vol zit, en dat je een Body Armour (kogelvrij vest) hebt. Dit zijn een paar manieren om je health balkje weer bij te vullen als ie bijna leeg is: 1. Sla het spel op. Als je het spel opgeslagen hebt, is je health balkje weer vol. 2. Ga eten. Je hebt 3 plekken waar je kunt eten: Burger Shot, Pizza Stack, en Clucking Bell. Pizza Stack wordt op de map aangegeven als een pizza-tekentje, Burger Shot als een hamburger-tekentje, en Clucking Bell als een soort kuiken-tekentje (geel met oranje). 3. Op sommige plekken in San Andreas kom je een snack automaat of een blikjes automaat tegen. Als je daar wat van koopt, word je health ook bijgevuld. Let op: Als je teveel eet, wordt je dik. Als je dik bent loop je langzamer, en kun je minder hoog springen. Ook kun je sommige missies niet doen als je dik bent. 4. Op sommige plekken in San Andreas kun je hartjes vinden. Als je zo'n hartje oppakt, word je health ook bijgevuld. Hier een mapje met de locaties van alle hartjes: Klik. Verder zijn er nog wel wat manieren om health bij te krijgen, maar dit zijn de beste (vind ik). Dit zijn twee manieren om een Body Armour te krijgen: 1. Koop er een bij Ammu-Nation. Hier een mapje met de locaties van alle Ammu Nation winkels (aangegeven met een pistool op de map): Klik. Het nadeel van Ammu-Nation is, is dat je er in het begin van het spel nog niet in kan. 2. Er zijn veel plekken in San Andreas waar je een Body Armour gewoon kunt vinden. Hier een mapje met de locaties van alle Body Armours: Klik. -Sla na iedere missie die je hebt uitgespeeld, het spel op. Je loopt namelijk heel vaak het risico om dood te gaan/opgepakt te worden door de politie. -Als een auto begint te fikken, betekent het dat ie binnen een paar seconden gaat ontploffen. Als je in een auto zit die aan het fikken is, kun je maar beter héél snel uitstappen & wegrennen. -Als je tijdens het lopen de Shift toets ingedrukt houdt, ga je rennen. Je kunt maar een bepaalde tijd rennen, daarna is je CJ moe. Hoe hoger je stamina (conditie, uithoudingsvermogen), hoe langer je kunt rennen. -Als je aan het fietsen bent, en je tikt heel vaak & heel snel op de W toets, dan ga je sneller fietsen. -Als je San Andreas aan het spelen bent, en er is een locatie waar je graag naartoe wilt, kun je dit doen: Je drukt op de Escape toets. Dan kom je in het pauze menu. Daar staan een aantal dingen. Er staat als het goed is ook 'Map' tussen. Klik daarop. Dan krijg je de map van San Andreas te zien. Als je dan met rechter muisknop op een locatie klikt, komt daar zo'n rood met zwart cirkeltje te staan. Als je dan weer San Andreas gaat spelen, staat er zo'n rood met zwart cirkeltje in je mapje. Dan weet je meteen waar je naartoe moet rijden, en hoef je niet eerst een half uur te zoeken. -Als je auto/motor aan het roken is, en je botst nog een paar keer ergens tegen aan, dan gaat ie ontploffen. Een auto die aan het roken is kun je naar de Pay 'n Pray brengen. Als je daar in rijdt met je auto/motor, moet je (volgens mij) $100 betalen, en daarna wordt je auto/motor gerapareerd. Daan heeft je auto/motor weer 0% schade. -Als je tijdens het spelen de Tab toets ingedrukt houdt, krijg je je 'Stats' te zien. Je krijgt dan te zien hoeveel Respect je hebt, hoeveel Stamina je hebt, hoeveel Muscle je hebt, hoeveel Fat je hebt, en hoeveel Sex Appeal je hebt. -Hier een handig topic voor de besturing van GTA San Andreas: Klik. Dat waren wat tips. Als je nog meer tips over iets wilt, moet je het maar vragen. Nog een paar dingen: Je mag altijd dingen vragen. Maar zorg er wel voor dat je vraag in het goede subforum staat, en dat de topic titel duidelijk is. Stel je vraag ook zo duidelijk mogelijk. Als je niet verder kunt komen met een missie, en je hebt er vragen over, dan plaats je dat in het GTA San Andreas Missie Hulp subforum. Als je een vraag hebt over waar je kleren kan kopen, dan plaats je dat in het GTA San Andreas General subforum. Als je een missie al héél vaak hebt geprobeerd, en je hebt ons al om tips gevraagd, maar hij lukt met de tips nog steeds niet, dan kun je je Save Game altijd nog in dit subforum zetten: Klik. Hoe plaats je daar een Save Game? Dat doe je zo: Save-game Uploaden en ToevoegenKijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 ) Ga naar http://www.rapidshare.de . Druk op bladeren. Een ander alternatief is http://www.uploading.nl. Ga dan naar GTA San Andreas User Files. Meestal te vinden in de map mijn documenten. C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie. Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game. Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4" Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk nu op Upload. Na het uploaden staat er onderaan de pagina een Download-Link en een Delete-Link. Selecteer de download link en kopier deze met rechtermuisknop -kopieren Of Ctrl-C. Plaats daarna je link in je aanvraag. Of doe het via de bijlage functie van het forum: Druk op bladeren. Ga naar GTA San Andreas User Files te vinden in de map mij documenten. Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk op Deze Bijlage toevoegen. Ga verder met je bericht. Als iemand de Save Game voor je gedaan heeft, hoe zet je hem dan weer terug? Dat doe je zo: Save-game terug zettenDownload je save game file en plaats hem weer in de map GTA San Andreas User Files Mij documenten - GTA San Andreas User Files Als het een zip file is rechtemuis knop klikken -- Alles Uitpakken. Heel veel succes ermee. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Nog veel plezier met deze geweldige game. Groeten BaasBart Bewerkt: 15 april 2006 door BaasB Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik wou daar graag nog wat tips aan toevoegen. - Als je een missie start, kun je misschien op het begin van de missie even inlezen. Je weet dan hoe de missie gaat en je weet wat er je te wachten staat. Zo heb je het doel van de missie door en weetje wat je moet vernietigen of juist niet. Missie beschrijvingen op WiKiGTA. - Hoe verder je in het spel komt, hoe beter het is om wat te hebben. Bijvoorbeeld als je in Badlands komt, dat je dan de ziekenwagen-missie (Paremadic) in Angel Pine. Zo wordt dat balkje ook voller en kun je in een missie weer wat langer mee. - Als je in San Fierro bent gekomen, kun je het beste de vriendin Katie Zahn ontmoeten. Als je dan dood gaat, houd je je wapens en hoef je daarna niet meer om wapens te zoeken. - Na de missie Domberman, kun je de ammunation challenge doen. Herhaal dit truckje vaak om gratis en snel aan kogels te komen. Starten de challenge in de Ammunation. Als de challenge begint druk, je snel op de uitstap knop om uit een voertuig te komen (je stop nu de challenge). Nu krijg je veel meer kogels. Als je dit ongeveer 6x doet, dan heb je zoveel kogels dat de cijfertjes verdwijnen. Je kunt nu een lange tijd en schieten en je hoeft niet over je aantal kogels in te zitten. Reageren
dekin Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Wie kan mij vertellen hoe je op de PC gangmembers kunt recruiten? DANKU Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Wie kan mij vertellen hoe je op de PC gangmembers kunt recruiten?DANKU Je richt met je muis op een gangmember, je zal dan een groen vierkantje boven zijn hoofd zien hangen. Als je dat ziet, druk je gewoon op G of H en je hebt een gangmember erbij. Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 In het begin is het het beste als je eerst taximissies gaat doen want dan 1. krijg je best een lekker geldbedrag en 2. je leert de stad kennen Groetjes EN veel succes!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.