Talietje Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Hallo! In deze tut leg ik een paar dingens uit voor plaatjes te bewerken. Wat vinden jullie van mijn tut en vragen mag je gerust hier stellen! Bewerkt: 14 april 2006 door tallex Reageren
twaka Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Wat wil je er mee berijken? Waarom word het een paars konijn?? Sorry maar dat snap ik niet! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Wat wil je er mee berijken? Waarom word het een paars konijn?? Sorry maar dat snap ik niet! heel mooi zo'n paarse haas. meestal verven wij de eieren op paasen. maar dit is weer eens iets anders hé Reageren
Talietje Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Wat wil je er mee berijken? Waarom word het een paars konijn?? Sorry maar dat snap ik niet! je kan zelf ook een kleur kiezen he! en die konijn was maar een vb. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Wat wil je er mee berijken? Waarom word het een paars konijn?? Sorry maar dat snap ik niet! je kan zelf ook een kleur kiezen he! en die konijn was maar een vb. De vraag was: Wat kun je er mee berijken, waar is het goed voor om het konijn paars te maken? Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Waarom zo doen.. Tallex steekt moeite in een Tutorial. Schrijf jij er dan eentje ? Dat plaatje is immers maar een voorbeeld. Met die methode kan je natuursigs een witte gloed geven. Of een render kleuren enz... Tallex hij is erg handig hoor. Ik zal me resultaat ooit eens posten, door mijn Pc Crash is alles weg (Including Photoshop ). Edit : Ik zie dat het in nederlands staat.. Ik vertaal het even snel voor de mensen die niet zo goed engels kunnen. __________________ Je neemt het plaatje dat je wil. 1) Nu ga je naar Image -> Adjustments -> Hue/Saturnation. Daar speel je met de balkjes tot je de gewenste kleur hebt. 2) nu ga je naar : Layer -> Ney Layer Via Levels. Gberuik deze instellingen : Channel : RGB Levels : 0, 0,70 , 255 Outputlevels : 61 , 255. ( Je ziet het ook op het plaatje van Tallex. __________________ Bewerkt: 10 mei 2006 door Giorgo Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik vind hem wel geinig Zelf wist ik het nog niet.., weer wat geleerd Reageren
darkwizzard789 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Het is handig vooral als je auto's doet tune kun je hem zo een andere kleur geven en de rest kun je weg gummen moet je het wel eerst op een andere layer doe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.