8-Ball Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 Gaat gta1 ook een keer weg, dat hij er niet meer is? Reageren
Le Freak Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 Gaat gta1 ook een keer weg, dat hij er niet meer is? Ik denk het wel, misschien is hij over een tijdje wel veel geld waard! Reageren
djbob Geplaatst: 27 maart 2004 Rapport Geplaatst: 27 maart 2004 zitten in alle GTA's eilanden? Uhm wat bedoel je? In gta1 hadje liberty city van gta3, vice city van vc in 3d, san andreas van sa in 3d! De levels uit gta1 worden nu stuk voor stuk opnieuw in3d gemaakt, waarvan aleen san andreas er nog nie is! Reageren
8-Ball Geplaatst: 30 maart 2004 Rapport Geplaatst: 30 maart 2004 (bewerkt) Dat is wel grappig, maar waarom doen ze dat? Ik heb alles ingevuld maar ik kan hem niet downloaden! Bewerkt: 10 april 2004 door 8-Ball Reageren
Siender Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Geplaatst: 25 april 2004 Dat is wel grappig, maar waarom doen ze dat?Ik heb alles ingevuld maar ik kan hem niet downloaden! dan krijg je een email en daar staat de link in om te downloaden Reageren
djbob Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 Check ook als je msn gebruikt de map "Ongewenste Email" Daar stond de mail bij mij in Reageren
8-Ball Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 Nee, het staat niet in ongewenste post! Ik had niet eens een mail gekregen, er stond dat mijn gegevens niet goed waren terwijl ik alles goed had ingevuld! :blink: Reageren
Joriz Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 Nee, het staat niet in ongewenste post! Ik had niet eens een mail gekregen, er stond dat mijn gegevens niet goed waren terwijl ik alles goed had ingevuld! :blink: Je moet alles gewoon onzin invullen behalve een hotmail accountje wat je aanmaakt. Denk er aan dat je leeftijd boven de 18 moet zijn! Reageren
8-Ball Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 Nee, het staat niet in ongewenste post! Ik had niet eens een mail gekregen, er stond dat mijn gegevens niet goed waren terwijl ik alles goed had ingevuld! :blink: Je moet alles gewoon onzin invullen behalve een hotmail accountje wat je aanmaakt. Denk er aan dat je leeftijd boven de 18 moet zijn! Hij doet het nu! Ik heb hem gedownload! :lol: Ik had 19 jaar ingevuld en gewoon wat raars! Reageren
Juhroen Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Geplaatst: 29 april 2004 Het kost je maar 5 euro, :lol: Je kan hem over een tijdje ook op GTAgames.nl kopen voor 4,99 euro op CD-ROM spellen kopen op gtagames.nl?? dat lijkt me wel wat.. Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 mei 2004 Rapport Geplaatst: 1 mei 2004 Ik heb hem nu gedownload, maar hij staat nergens, ik wilde hem opnieuw installeren maar de site doet het niet! :blink: Ik zei net wel dat ik hem had, maar ik bedoelde de download! Reageren
Joriz Geplaatst: 1 mei 2004 Rapport Geplaatst: 1 mei 2004 Rockstargames.com is op dit moment down. Effe wachten dus. Reageren
Tim14 Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 ik heb laatst hier een heel gta pack gekocht waar gta 1 gta 2 en gta london in zaten voor 7,50€ best wel een koopje en dan ook nog eens orgineel Reageren
Timovich Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 Hallo allemaal, Misschien het verkeerde forum gedeelte maar die van GTA1 en 2 enzo word nooit in geleze... Ik ben nu de oude gta van R*.com aant downloaden en die is dus 328MB!!! Hoe kan dit? Zelf VC en 3 is niet zo veel :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.