t0mmyb0y Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) je kan op rockstargames classics ook al gta 2 kopen edit: sorry dit was allang bekend :S:P Bewerkt: 17 juli 2005 door t0mmyb0y Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 je kan op rockstargames classics ook al gta 2 kopenedit: sorry dit was allang bekend :S:P Dit was cker al bekend Maareh je kan hem zelfs gratis downloaden in plaats van te kopen op Rockstar Classics Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ja, ongeloofelijk hee, maar vc is wel 1.3 GB! Yess, BMW dealer Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Nee ik denk dat tie (tja hoe zeg je dat :unsure: ) soort ingepakt en dat je ze eerst moet uitpakken en dan installeren zoals je ze op KaZaA tegen komt (nee ik heb het niet van kazaa!)Maarja probleem opgelost dus mag wel slotje erop... Een .zip of .rar file noemen we dat Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ik wil GTA download maar ik weet dat GTA en GTA 2 gratis is maar wat is die 2tweede spel? tussen GTA en GTA 2 http://www.rockstargames.com/classics/ Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Wild Metal is een ander oud spel van DMA Design. Volgens mij gaat het om een 3D spel waarin je met verschillende voertuigen vijandelijke voertuigen onschadelijk moet maken. Ik heb het zelf echter nooit gespeeld, dus ik kan er naast zitten. Ik zou zeggen: Download het spel, dan zie je het vanzelf. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Of je zoekt op Google ofzo. Reageren
maarte41 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Ik heb er een demo van en je kan er met een tank in een woestijnlandschap andere voertuigen uitschakelen. Het is wel een leuk spel om even te spelen, maar de volledige versie downloaden zou ik toch niet doen. Reageren
VforV Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Download direct GTA2 zou ik zo zeggen. Reageren
ijscoman Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Deze wou ik nog, thanks Reageren
Patos Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Je kan hem op die site downloaden ja maar je kan hem ook voor 0.99 cent in de winkel kopen ik wou hem laatst voor 0.99 kopen maar ja. ik had hem al voor de ps2 is hij 2.99 euro en voor pc 0.99 dus ik weet niet waar jij woont maar dit zijn de prijzen voor dat spel hier Reageren
Hackman Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Toen ik mijn gegevens had ingevuld (ook mail) toen begon hij bij mij al te downloaden zonder dat ik eerst bij de mail hoefde te kijken. Is dat wel normaal? Ik heb ook geen E-mail gekregen. Dan heb ik het wel over GTA2! Bewerkt: 7 juli 2008 door hackman Reageren
Patos Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Toen ik mijn gegevens had ingevuld (ook mail) toen begon hij bij mij al te downloaden zonder dat ik eerst bij de mail hoefde te kijken. Is dat wel normaal? Ik heb ook geen E-mail gekregen. Dan heb ik het wel over GTA2! Ook geen registratie email? Reageren
Hackman Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ook geen registratie email? Nee, helemaal niks maar ik heb het wel over GTA2! Waarschijnlijk komt het daar door, het maakt trouwens ook niks uit want ik heb hem immers hoewel ik wel wat problemen heb met het installeren. In dit topic kun je mijn probleem bekijken en eventueel me helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.