GTA_K Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Als je het spel wilt downloaden moet je, je persoonlijke gegevens invullen. Waarom moet dat? En wat gebeurt er dan mee? Reageren
Svenie Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Als je het spel wilt downloaden moet je, je persoonlijke gegevens invullen. Waarom moet dat? En wat gebeurt er dan mee? Het is gewoon een middeltje van Rockstar om je een e-mail te sturen waarin de laatste informatie van een game vermeld staat. Ik denk bijvoorbeeld dat je bij het eerstevolgende nieuwtje van GTA Chinatown Wars een e-mail krijgt toegestuurd. Maak je vooral geen zorgen, het is niet zo dat er opeens in zwart geklede mannen voor je deur zullen komen staan omdat je je adres hebt ingeven. Misschien is het wel handig om bij Age een leeftijd boven de 18 in te vullen want ik denk niet dat je GTA met een leeftijd daaronder kunt downloaden. Bewerkt: 31 juli 2008 door Svenie Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Je kan gewoon allemaal onzin invullen. Maakt geen hol uit Maar als je je echte gegevens wilt invullen kan je dat best doen. Ze gaan er echt niks illegaals mee doen ofzo. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Je kan gewoon allemaal onzin invullen. Maakt geen hol uit Maar als je je echte gegevens wilt invullen kan je dat best doen. Ze gaan er echt niks illegaals mee doen ofzo. Of verstreken aan derden . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 *NOTE: The information you provide on this form may be collected even if you are not eligible to download the game Je kunt ook de directe link gebruiken. Mvg, Flitskikker Reageren
xxRolie. Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Leukk, ga ik ook doen., Reageren
xxRolie. Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik ben um al aan het downloaden! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 ik heb gisteren gta2 gedownload en vandaag gta en ik kreeg ook geen mali maar ze willen prima! ik heb ze van die site van rockstar games Reageren
danny24 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 is gta 1 ook voor window vista als ik ga download ? Reageren
GTAIV14 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Als ik met Google Chrome op submit klikte gebeurde er niets. Maar met Internet Explorer doet ie het wel. Reageren
Cheezburger Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Bij mijn Chrome doet 'ie het wel, ben hem nu aan't downloaden. Zo spelen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Ik heb 'm gedownload en uitgepakt. Nu wil ik Setup.exe openen, maar dat doet ie niet! Ik krijg een zandlopertje en dan niks meer. Zit ik soms het verkeerde bestandje te openen, dat iemand weet? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Uitvoeren als administrator en in XP service pack 2 modus in Vista en Windows 7 wil nogal eens helpen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Helaas, doet ie ook niet Maar in de tussentijd heb ik GTA 2 wel aan de praat gekregen, daar ga ik me maar eens op storten en dan probeer ik later 1 nog wel eens. Reageren
jolly Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 (bewerkt) Misschien dan toch maar eens een fysieke versie aanschaffen voor dat weinige geld Bewerkt: 20 februari 2013 door jolly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.