San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik vind hem zelf wel mooi geworden, die straal bij zijn bek en klauw heb ik zelf gedaan. Rates? Reageren
The Mafia Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik vind het niet geweldig dat gele en de tekst ook niet echt 5/10. Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) + Punten: + Scherpte van sign. + Font + Onderwerp + Leuke lijntjes voor opvulling - Punten: - De straal vuur, niet mooi dat geel - Net te licht Rate Cijfer: 8,6/10 Ik vind hem erg mooi! Heel leuk onderwerp en ook alles mooi gecombineerd. Ook leuk dat ik wat variatie in je sign. begint te zien. Blijf zo doorgaan. Bewerkt: 14 april 2006 door Grove St. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik heb die stralen toch maar weggehaald. Ik vind de signature zonder mooier. Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik heb die stralen toch maar weggehaald.Ik vind de signature zonder mooier. Een hele verbetering, altijd naar Grove St. luisteren. Dan komt het helemaal goed Nee, even sirie. Ik vind hem echt verbeterd. Nu ook met dat rook wat uit zijn neus/mond komt toppie! Maar cijfer blijft hetzelfde Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Perfect ... 10/10 !!! Kan je mss GL en Designs weghalen en mijn naam erop zetten ? ik vind hem super ! Als het niet mag ... Begrijp ik dat ! Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Wat is er eigenlijk met de achtergrond? Het lijkt een gele waas van effecten, daardoor past die draak er niet zo goed op. Ook nog wat werken aan de tekst en diepte. 7/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Wat is er eigenlijk met de achtergrond? Het lijkt een gele waas van effecten, daardoor past die draak er niet zo goed op. Ook nog wat werken aan de tekst en diepte. 7/10 Dat zijn c4d renders, en een paar blending modes. Tales, je mag hem wel hebben. Alsjeblieft: Reageren
-Karel- Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik vind hem wel mooi maar die achtergrond is wat minder (wat silverwing ook al zij) was het echt de bedoeling om zo een achtergrond te hebben met deze render kun je volgens mij een veel mooier sig maken Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik vind hem super mooi en PErfecct een 10 ++ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.