Jump to content

Faggio harder laten gaan

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

ik heb een runner mod voor gta Sa gedownload maar ik wil em graag harder laten gaan,

ik heb al gezocht naar topics zoals deze maar kep geen antwoord gevonden en ik heb ook al verschillende progjes geprobeerd maar de faggio staat nergens tussen :ch:

wie o wie kan mij helpen :bonk:

groetjes frank

Geplaatst:

Je moet in de map c/programme files/rockstar games/gta san andreas/data de handling.cfg aanpassen. Zoek dit bestand eerst op, klik er daarna met de rechtermuisknop op en klik op 'openen met' -> kladblok. Zoek daarna de Faggio op (ergens onderaan, bij de categorie 'bikes'). Daarna moet ergens wat getalletjes aanpassen. Ergens in het midden van de rij getalletjes achter de Faggio staat een getal dat voor een auto/motor wel een normale topsnelheid is. Maak dit getal hoger, 190 bijvoorbeeld. Daarna moet je het getal daarachter hoger maken, dat is de acceleratie. Maak daar ongeveer 28.0 van ofzo. Veel succes!

Geplaatst:

De faggio heet in de handling Moped, maar er is een easy-way-out

google es op GTA SA Ultimate Editor

Met dit programma kun je elk voertuig in een gemakkelijke GUI bewerken

Geplaatst:

bedankt ik heb het met SA handling editor gedaan en hij rijd nu echt chill hehehe

tnx voor de snelle reacties

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...