Flying Dutchman Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Wie kent hier de band en de films van CKY? (Camp Kill Yourself). Ik vind ze echt supervet. Die films zijn echt super droog, ik heb ze allemaal gezien. En ook de muziek vind ik wel leuk. Nu wilde ik even vragen: Weet iemand welk nummer je hoort aan het begin van CKY 4 (Dan zie je o.a. dat Dico Dunn aanrijdt). Ik vind dat namelijk een best wel vet nummer. Alvast bedankt Reageren
SamShine Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Nog nooit van gehoord, heb je foto's/videoclips? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Zoek maar eens bij google of video google op cky. Dan krijg je veel resultaten. Btw, ik heb het nummer waar ik om vroeg nu eindelijk gevonden. Het heet Millionaire, van Queen of The Stone Age. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) cky rulez heb 3 films en aantal nummers van hun oops je had em al gevonden Bewerkt: 22 april 2006 door mc-vice Reageren
MiniShark Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 dat zijn toch ook een paar mafkezen van jackass enzo? we hadde laatst filmpjes van hun gekeke ;P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.