Jump to content

Parachute Onto Target

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen. Ik ben druk bezig met de vliegschool om mijn ultieme doel -de Hunter- te bemachtigen. Helaas is er één groot obstakel. Het lukt me maar niet om Goud te kunnen bemachtigen voor de les Parachute Onto Target. Ik kom telkens nét (57 sec.) boven de vereiste 55 sec. uit. Ik heb alle tips, de tips van de gta Nederlandse Walktrough incluis, uitgeprobeerd, doch lukt het me nog steeds niet. Heeft iemand nog (letterlijk) Gouden tips voor mij?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Probeer niet de hele tijd naar voren te vliegen met je parachute, maar ook gewoon snel omlaag.

Want volgens mij was het niet zo heel ver weg naar de target.

Dus laat dan even alles los, zodat je gewoon naar het target vliegt, en dan gaat het nog sneller ook.

Je moet wel soms een beetje sturen en naar voren gaan, anders kom je er niet. :bonk:

Verder moet je gewoon blijven proberen, dan zal het je echt wel een keer lukken.

Als het dan echt niet mocht lukken, zet je Savegame dan hier neer, daar kunnen ze je ook goed helpen!

Veel succes! ;)

Geplaatst:
Hallo mensen. Ik ben druk bezig met de vliegschool om mijn ultieme doel -de Hunter- te bemachtigen. Helaas is er één groot obstakel. Het lukt me maar niet om Goud te kunnen bemachtigen voor de les Parachute Onto Target. Ik kom telkens nét (57 sec.) boven de vereiste 55 sec. uit. Ik heb alle tips, de tips van de gta Nederlandse Walktrough incluis, uitgeprobeerd, doch lukt het me nog steeds niet. Heeft iemand nog (letterlijk) Gouden tips voor mij?

Alvast bedankt!

Wat ik altijd doe, is heel lang wachten voordat je je parachute openklapt.

Ik ben meetsal al bijna op de grond voordat ik mijn para dan openklap, dan houd ik de W ingedrukt, om naar voren te gaan.

Als je alles goed timed, ben je ruim op tijd beneden, en land je ook perfect in de cirkel.

Dus: Als je nog helemaal bovenin de lucht bent houd je 'W' ingedrukt, je valt dan voorover, dat doe je heel lang.

Dan als je niet te hoog bent en ook niet te laag, klap je je parachute open, en stuur je een beetje bij.

Als je vooruit wil moet je op 'W' drukken, misschien lukt het niet in één keer je hebt ook een beetje timing en geluk nodig, niet naar één keer opgeven.

Succes!

Geplaatst:

Naast de tips van -Matthijs- en Froodoo heb ik er ook nog een paar:

Probeer hier ook zover mogenlijk van CJ af te kunnen kijken. Ook hier moet je even het zicht veranderen, zo kijk je veel beter. (Op de PC kun je je zich veranderen met "V", probeer zo ver mogenljk van CJ af te kijken) Probeer na ongeveer 21-25 seconden de parachute open te doen. Druk dan de "zit" toets in. Nu gaat CJ zitten en probeer goed te kijken waar hij ongeveer gaat landen. Probeer daarna op het lichtje te landen.

Geplaatst:

eyz,

als het goed is zet je altijd nog een kleine stap als je geland bent.

dus probeer te zorgen dat je net op de rand van het middelste rondje landt.

dan kom je goed terecht als het goed is.

veel succes!

grtz, Cesar SA

Geplaatst:

Ik had hem al bij het savegame aanvraag Forum gezet toen ik bijna suïcidale neigingen kreeg toen het écht niet lukte. Ik ben Typhoon erg veel dank verschuldigd voor het halen van de twee opdrachten. Ik heb nu goud voor alles dankzij hem. Er is nog één probleempje, en dat is dat de Hunter in geen velden of wegen te bekennen is. Maar daarvoor kijk je even bij general!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...