just-me-ik Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik heb van die rare strepen en gekleurde vlakken over mn beeld na ongeveer 3 minuten spelen... Reageren
Miyamoto Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Ik heb niet echt een idee vanwaar die komen, maar bij het 2de plaatje zijn het de textures van die garage die eronder staat want er staat Xoomer op die voorste streep. Heb je SA voor PS2, PC of xbox? Bewerkt: 14 april 2006 door Miyamoto Reageren
Maarten!! Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 probeer mischien san andreas opnieuw te installeren(je save games worden bewaard)mischien helpt dat en mischien zit op je cd een krasje maar voor schoonmaken van cd niet aanbellen bij mij Reageren
Marius Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Wat voor videokaart heb?? Want ik had dit ook met mijn ATi Radeon 9700 PRO en dat betekende dat het geheugen ervan kapot was en dat ik een nieuwe videokaart moet kopen. Reageren
just-me-ik Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 heb m op de PC maar ik heb m al op nieuw geinstalleerd maar verandert niks... en ik denk niet dat t aan de videokaart ligt want die s net nieuw .. maar waar kan ik zien wat voor video kaart ik heb? Reageren
nick11123 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) volgens mij is dit iets heel apart maar blijft het stil staan of flikkert het mischien moet je je CD schoon maken of je computer opnieuw opstarten Bewerkt: 14 april 2006 door nick11123 Reageren
Marius Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Door naar het scherm uitvoeren te gaan(staat in je start menu) en dan dxdiag in te vullen en dan op enter drukken. Dan kijg je zo'n scherm: Reageren
just-me-ik Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) ja.. Ik heb ASUS V9520 V44.03 GeForce FX 5200 Het beweegt en als ik dan door rij of loop dan komt er weer zon vlak.. soms is het ook weg.. maar dan even later is het er weer als ik me om draai ofzo... Bewerkt: 14 april 2006 door just-me-ik Reageren
Marius Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Als je hem opnieuw had geïnstalleerd en dat helpt niet dan zou ik je aan raden om de patch voor GTA San Andreas te downloaden, deze verhelpt als het goed is wat grafische problemen als die er zijn. Reageren
Marius Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 De 1.01 patch voor GTA San Andreas die de Hot Coffee mod wegwerkt die hoort ook een aantal grafische fouten te repareren. Reageren
just-me-ik Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) ik heb hem gevonden op google.. kijken als hij het doet Bewerkt: 14 april 2006 door just-me-ik Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) waar kan ik die vinden? op gtagames.nl?zo ja waar? Je kunt dat bestandje hier downloaden. Als je dan op de pagina komt, zie je 3 dikgedrukte zinnen staan. Waar onder anderen deze staat: Click here for the patch to the European/Australian version. Deze versie moet je downloaden en de patch installeren. Als je dat gedaan hebt, zou het over moeten zijn. Ik garandeer niets. Maar ik hoop wel dat het goed lukt!! Succes. EDIT: Ik zie al dat je hem gevonden hebt. Naja, ik hoop dat hij eht doet. Succes Bewerkt: 14 april 2006 door Ruurd31 Reageren
just-me-ik Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 hij doet t nie... hij geeft aan: Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik heb hem gevonden op google.. kijken als hij het doet hij doet t nie... hij geeft aan: Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match. Je zei zonet dat je hem toevallig gevonden hebt via Google. Misschien was het wel niet de goedde versie, maar in de post van mij hierboven vind je de echte versie van upgrade naar 1.1 van San Andreas. Uitgebracht door Rockstar Games. Mocht die het niet doen, dan zou je eens in Computertalk: Software moeten vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.