Jump to content

Rare Strepen door mijn beelds :S

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb niet echt een idee vanwaar die komen, maar bij het 2de plaatje zijn het de textures van die garage die eronder staat want er staat Xoomer op die voorste streep.

Heb je SA voor PS2, PC of xbox?

Bewerkt: door Miyamoto
Geplaatst:

probeer mischien san andreas opnieuw te installeren(je save games worden bewaard)mischien helpt dat en mischien zit op je cd een krasje maar voor schoonmaken van cd niet aanbellen bij mij

Geplaatst:

Wat voor videokaart heb?? Want ik had dit ook met mijn ATi Radeon 9700 PRO en dat betekende dat het geheugen ervan kapot was en dat ik een nieuwe videokaart moet kopen.

Geplaatst:

heb m op de PC maar ik heb m al op nieuw geinstalleerd maar verandert niks... en ik denk niet dat t aan de videokaart ligt want die s net nieuw .. maar waar kan ik zien wat voor video kaart ik heb?

volgens mij is dit iets heel apart

maar blijft het stil staan of flikkert het

mischien moet je je CD schoon maken

of je computer opnieuw opstarten

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

Door naar het scherm uitvoeren te gaan(staat in je start menu) en dan dxdiag in te vullen en dan op enter drukken. Dan kijg je zo'n scherm:

post-6-1145035433_thumb.jpg

ja.. Ik heb ASUS V9520 V44.03

GeForce FX 5200

Het beweegt en als ik dan door rij of loop dan komt er weer zon vlak.. soms is het ook weg.. maar dan even later is het er weer als ik me om draai ofzo...

Bewerkt: door just-me-ik
Geplaatst:

Als je hem opnieuw had geïnstalleerd en dat helpt niet dan zou ik je aan raden om de patch voor GTA San Andreas te downloaden, deze verhelpt als het goed is wat grafische problemen als die er zijn.

Geplaatst:

De 1.01 patch voor GTA San Andreas die de Hot Coffee mod wegwerkt die hoort ook een aantal grafische fouten te repareren.

ik heb hem gevonden op google.. kijken als hij het doet

Bewerkt: door just-me-ik
waar kan ik die vinden? op gtagames.nl?zo ja waar?

Je kunt dat bestandje hier downloaden.

Als je dan op de pagina komt, zie je 3 dikgedrukte zinnen staan. Waar onder anderen deze staat: Click here for the patch to the European/Australian version. Deze versie moet je downloaden en de patch installeren. Als je dat gedaan hebt, zou het over moeten zijn.

Ik garandeer niets. Maar ik hoop wel dat het goed lukt!! Succes.

EDIT: Ik zie al dat je hem gevonden hebt. Naja, ik hoop dat hij eht doet. Succes :Y

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

hij doet t nie... hij geeft aan: Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match.

Geplaatst:
ik heb hem gevonden op google.. kijken als hij het doet
hij doet t nie... hij geeft aan: Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match.

Je zei zonet dat je hem toevallig gevonden hebt via Google. Misschien was het wel niet de goedde versie, maar in de post van mij hierboven vind je de echte versie van upgrade naar 1.1 van San Andreas. Uitgebracht door Rockstar Games. Mocht die het niet doen, dan zou je eens in Computertalk: Software moeten vragen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...