Jump to content

Rare Strepen door mijn beelds :S


just-me-ik

Recommended Posts

  • 3 maanden later...
hallo beste just-me-ik

ik heb net hetzelfde probleem met mn gta sa

is het probleem nu bij jou al opgelost of niet, zoja hoe heb je het gedaan?

greeetz

Aan zijn profiel te zien, is just-me-ik al drie maanden niet meer actief geweest op GTAForum. Ik denk niet dat hij je bericht nog zal lezen...

Maar probeer je drivers eens te updaten, zoals hierboven gezegd wordt. Misschien helpt het. Wees er ook zeker van dat je computer aan de systeemeisen voldoet.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd is het verstandig je Video kaart te Update Toen ik net een nieuwe geluidskaart had ging het geluid ook niet goed, wat was het probeleem? Gewoon Update sinds dien heb ik perfect geluid zo zou het dus ook met je video kaart zijn. Door nieuwe update's te doen kan je video kaart dus beter werken :Y

Dus kijk op de site van je video kaart (door het merk van je video kaart onder google te typen, anders wil ik het wel voor je opzoeken) en update de juiste bestanden. Succes verder :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

mn videokaart is van nvidia geforce fx go 5600

als ik op de site van nvidia ga weet ik begot niet welke te installere er zijn er zovele

weet er iemand welke ik best neem dan

alvast bedankt voor de hulp

:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zkker dat het een 5600 is? op de site kan ik alleen maar 5500 als hoogst tegenkomen verder is het allemaal er onder of boven de 6000 :? Als het wel eventuweel 5600 zal ik nog voor je op internet zoeken anders kan ik het beter aan een ander overlaten :)

Link to comment
Delen op andere websites

ja ben eel zeker wnnr je bij start, uitvoeren, en dan dxdiag invoert staat er nvidia geforce fx go5600

daarom dat ik op de nvidia site ook niet juist weet wat te downloaden

bdnkt voor het zoeken :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...