Jump to content

Help! Savegames willen niet meer laden:?


Koen_92

Recommended Posts

Hallo kan iemand mij helpen?

Ik had GTA San Andreas ooit geleend van een vriend, daarmee had ik al een heleboel missies gedaan. Maar mijn vriend wilden de game weer terug hebben. Ik heb hem dus verwijderd, maar de savegames bewaard ( je weet maar nooit). Ik heb hem nu dus gekocht in de winkel. Ik heb hem geinstalleerd maar nu wilt hij de savegames niet meer laden! Alle savegames doen het niet meer! Ligt dit aan mijn computer of aan iets anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo kan iemand mij helpen?

Ik had GTA San Andreas ooit geleend van een vriend, daarmee had ik al een heleboel missies gedaan. Maar mijn vriend wilden de game weer terug hebben. Ik heb hem dus verwijderd, maar de savegames bewaard ( je weet maar nooit). Ik heb hem nu dus gekocht in de winkel. Ik heb hem geinstalleerd maar nu wilt hij de savegames niet meer laden! Alle savegames doen het niet meer! Ligt dit aan mijn computer of aan iets anders?

Ik denk dat ik het al weet, jij hebt V2 van de game, en je kameraad V1.

Als je savegames van V1 hebt, kun je ze niet met V2 spelen en omgekeerd.

Je kan je wel V2 downgraden naar V1, dus dan kan je gewoon de savegame gebruiken, hier staat alles perfect uitgelegd.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, er staat bij mij rechtsonderin het hoofdscherm v2.00.

Alleen de link om de patch te downloaden op die site werkt niet. Waar kan ik die patch nog meer downloaden?

Bewerkt: door Koen_92
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas het werkt niet. Ik heb de patch geinstalleerd, maar als ik nu een savegame wil laden, sluit gta san andreas opeens af, en krijg ik een bericht van foutenrapport verzenden. Wat moet ik nu?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey koen_92, daar ben ik weer 8)

Het komt omdat je met versie 2 savegame's bezig was. Je hebt je spel verlaagd naar versie 1, dus alleen savegame's van versie 1 werken nu. Door een nieuw spel te beginnen verhelp je dit probleem, maar ben je net in Badlands, San Fierro, Dessert of Las Venturas. Dan heb je niet zo'n zin om overnieuw te beginnen, op deze site kun je wel savegame's downloaden voor versie 1. Voorbeeld: Download je bijvoorbeeld de missie Ryder, dan heb je als laatste de missie die gedaan heet Ryder. Download je bijvoorbeeld als laatste missie NOE dan is NOE voor het laatst gedaan.

Ik hoop dat het nu lukt Koen_92. Succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had nog savegames, die ik vroeger met versie 1 gespeeld hebt. Maar die willen ook niet meer laden. En een nieuw spel beginnen lukt ook niet meer. Zodra ik dat doet sluit het spel af en komt er een venster van foutenrapport verzenden.

Link to comment
Delen op andere websites

Koen_92,

Och ja, ik weet het weer. Je moet gta_sa.set even verwijderen. Je vind dit bestandje in de map Mijn Documenten > San Andreas User Files. Als je iets met je spel hebt gedaan, dan is dat bestandje aangetast of op een andere versie ingestelt. Bijvoorbeeld een savegame openen die een andere versie heeft. Daarom kan het spel zich niet laden, als je dat bestandje verwijderd komt er na de eerste keer spelen dat bestandje weer als nieuw tevoorschijn. Alle instellingen zullen nu wel op standaard staan, maar je kunt weer spelen. Ik hoor het van je als het wel/niet gelukt is. Je kunt die savegame die je vroeger hebt gebruikt gewoon weer spelen, of verder spelen.

Alvast succes Koen_92! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Ik denk dat er nog 1 optie mogenlijk is Koen_92. Download een savegame van deze site. Daar staan allemaal V1 savegame's. Als je bij die 'oude' savegame bijvoorbeeld als laatste missie FreeFall had gedaan, dan download je de savegame FreeFall. Die missie is voor het laatst gedaan (daarom ook de naam van de titel). Als je het bestand hebt gedownload en eventueel uitgepakt met Winrar, dan kun je hem in de map San Andreas User Files (Mijn Documenten) zetten. Nu moet hij het doen! Of dat hoop ik dan maar!

Koen_92, succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Neej, het lukt niet. Die savegames die ik van die sites gedownload hebt willen ook niet laden. Alleen als ik een nieuwe game begint en die save, kan ik die wel laden. Heb ik nu eigenlijk wel versie 1.00? of nog steeds versie 2.00? werkt die patch wel?

Edit: Niemand reageerd meer. Ik neem aan dat er geen oplossing meer is? Moet ik het spel weer van mijn vriend lenen om hem daarmee te installeren en hem dan vervolgens met mijn eigen cd spelen?

Bewerkt: door Koen_92
Link to comment
Delen op andere websites

Neej, het lukt niet. Die savegames die ik van die sites gedownload hebt willen ook niet laden. Alleen als ik een nieuwe game begint en die save, kan ik die wel laden. Heb ik nu eigenlijk wel versie 1.00? of nog steeds versie 2.00? werkt die patch wel?

Edit: Niemand reageerd meer. Ik neem aan dat er geen oplossing meer is? Moet ik het spel weer van mijn vriend lenen om hem daarmee te installeren en hem dan vervolgens met mijn eigen cd spelen?

Tuurlijk zijn er nog mensen die naar dit topic kijken! :Y

1) Herinstalleren

2) Patch 2.0 downloaden en downgraden naar 1.0 (zo ben je zeker welke versie je hebt)

3) Het zou ook kunnen dat je op je savegame een mod gebruikt hebt (of een trainer) en dat je hem verwijdert hebt.

Als het hiermee niet lukt, weet ik het ook niet meer...

:tu: succes

Link to comment
Delen op andere websites

Koen_92,

Och ja, ik weet het weer. Je moet gta_sa.set even verwijderen. Je vind dit bestandje in de map Mijn Documenten > San Andreas User Files. Als je iets met je spel hebt gedaan, dan is dat bestandje aangetast of op een andere versie ingestelt. Bijvoorbeeld een savegame openen die een andere versie heeft. Daarom kan het spel zich niet laden, als je dat bestandje verwijderd komt er na de eerste keer spelen dat bestandje weer als nieuw tevoorschijn. Alle instellingen zullen nu wel op standaard staan, maar je kunt weer spelen. Ik hoor het van je als het wel/niet gelukt is. Je kunt die savegame die je vroeger hebt gebruikt gewoon weer spelen, of verder spelen.

Alvast succes Koen_92! :cya:

Ben je zeker dat je dit hierboven gedaan hebt ?

Dat wil eens vervelend doen, maar heb je soms mods staan op je SA ?

Als je ( weet niet precies welke file) hebt gemod dan moet je overnieuw beginen

Ik denk dat de Main.scm is, verbeter me als ik fout ben :$

Ik hoop dat het werkt

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...