Jump to content

Help! Savegames willen niet meer laden:?


Koen_92

Recommended Posts

Nee, ik heb hem opnieuw geinstalleerd (versie 2.0) de patch er over heen gedraaid (zo hoort die versie 1.0 te worden), maar nu laden nog steeds de savegames niet. En modden heb ik nog nooit gedaan. (wil ik nog wel doen als ik mijn savegames weer kan laden).

Ik weet dat er geen ander oplossing is dan hem te installeren met de cdrom van mijn vriend, en hem met mijn eigen cd te spelen.

Maar in ieder geval iedereen bedankt, die mij wilde helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

lol ik zit met net hetzelfde probleem, zat ik geduldig heel het topic te lezen en mogelijke oplossingen uit te proberen maar bij mij hadden ze ook geen effect :?:bonk::bonk::bonk::bonk:

EDIT: ik heb mijn no cd .exe file van v1.0 vervangen door mijn originele v2.0 .exe file (die wel cd nodig heeft) en nu sluit sna andreas wel niet meer af door een andere save game te laden maar dan doet hij alsof ik new game gekozen heb (mijn eigen save game werkt nog wel maar wat heb ik daar nu aan ik heb nog maar 3 of 4 missies uitgespeeld), misschien is bij jouw ook de .exe file het probleem? :clown:

Bewerkt: door steven4ever
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij saved hij ook niet meer, ik had gelezen van Ruurd31 dat je gta_sa.set moet verwijderen, heb ik gedaan. En ik zie bijna niks meer, ik zie de textures op m'n beeld van CJ's outfit, en ik zie heel vaag het spel :?

Help me aub

EDIT: San Andreas doet weer normaal, maar hij saved nog steeds niet :N

Bewerkt: door italia_juju
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey Hyn, welkom op het forum! :cya:

Als het spel telkens opnieuw begint, dan heb jij een andere versie dan je savegame. Je moet dus een savegame zoeken die bij jou versie past. Als je het spel opgestart hebt, dan staat er ergens op je scherm v2.00 (of iets in die richting). Als dat er niet staat, dan kun je de meeste savegame's downloaden de er zijn. Staat het er wel, dan moet je een savegame zoeken die wel bij jou versie past. Voor de 2e versie van San Andreas heb ik een savegame pack in mijn bijlage gestopt.

Je kunt ook je spel downgraden naar versie 1 of versie 1.1 dat kun je doen met een patch. Je kunt nu ook mods installeren en mods maken. Je kunt dan ook MTA spelen, dat is een multiplayer spel. Wil je dat graag, dan moet je even naar de patch vragen. Dan upload ik hem voor je!

Veel plezier van de savegame!

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit gemod, wil ik nog wel doen als ik mijn savegames weer kan laden.

En die patch werkt niet, als ik dan een savegame laad, sluit hij heel gta san andreas af. Ik heb gta san andreas ook al opnieuw geinstalleerd (v2.00) en toen die patch er op gezet, voor v1.00. Maar dit werkte ook niet.

Bewerkt: door Koen_92
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit gemod, wil ik nog wel doen als ik mijn savegames weer kan laden.

En die patch werkt niet, als ik dan een savegame laad, sluit hij heel gta san andreas af. Ik heb gta san andreas ook al opnieuw geinstalleerd (v2.00) en toen die patch er op gezet, voor v1.00. Maar dit werkte ook niet.

Misschien kun je van iemand die V1 heeft de bestanden Main.scm en script krijgen? Die zet je dan in je data>script map. Ik weet niet of het een oplossing is. Als ik savegames doe voor iemand die V2 heeft zorg ik altijd dat ik een back up heb van Main.scm en script (Ik heb V1), zo kan ik gewoon weer terug naar V1. Nogmaals ik weet niet of het zal helpen, nooit geschoten is altijd mis!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Koen,

Als je je spel gedowngraded hebt, heb je versie 1. Het enige wat je dan kan doen is ook alleen maar versie 1 savegame's downloaden. Meestal staan dan nog in jou "load-list" savegame's van versie 2. Als je deze opend sluit het spel af, omdat het versie 2 savegame's zijn. Je moet dan wel versie 1 savegame's openen om het spel te kunnen spelen. Je kunt zelf een nieuwe versie 1 savegame creeëren als je een nieuw spel start, maar je kunt ook een versie 1 savegame downloaden en in de map San Andreas User Files (Mijn Documenten) zetten. Wil je dat? Die laatste stap? Dan kun je hier (klik) savegame's downloaden.

Ik hoop dat dat lukt, succes :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...