King Room Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Wie wil voor mij de vliegtuig missie's doen? Ik weet niet hoeveel ik er nog moet maar wil iemand iedergeval de 1e doen? MvG. Room Oja, ik heb ook een date om 4.30 snachts met Milli:P Bewerkt: 14 april 2006 door Room
BaasB Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Ik doe ze met plezier. Ik edit dit bericht wel als ik klaar ben. EDIT: Ten eerste: Toen ik jouw save game opstartte was het 3.30, en ik moest om 4.30 bij Millie zijn. Ik had dus 60 seconden de tijd om naar haar huis te rijden, en dat was te kort. Het daten is dus niet gelukt, sorry. De 1e vliegmissie heb ik wel gedaan. De missie 'N.O.E.' Beloning voor N.O.E.: $15000 Ik heb het spel opgeslagen in Verdant Meadows (de plek waar de vliegmissies zijn). Ik heb niet gecheat, ik ben niet busted geweest, ik ben niet wasted geweest, ik heb geen kogels geschoten, ik heb geen geld uitgegeven, en ik heb geen mods of trainers gebruikt. Succes met alle andere missies. Groeten BaasBart GTASAsf7.b Bewerkt: 14 april 2006 door BaasB
King Room Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Oke Bedankt altvast!!! Respect MvG. Room
Recommended Posts