Jump to content

Gta vc Start niet op!


denseven

Recommended Posts

elke keer als ik gta vc wil opstarten doet ie nix , hij laad ff en verder start ie nix op , bij processen (crtl+alt+del) staat er dan ook niks.

dit gebeurde toen ik een nieuwe videokaart erin heb geplaatst namelijk de Asus Radeon 9600 xt/td ,hiervoor had ik de Asus Geforce Fx 5200 kaart.

wat zou er aan de hand zijn ? want gta 3 doet het wel perfect , terwijl het toch 2 dezelfde engines zijn.

Help me please :( :S ik heb alle mogelijke configuraties bekeken en verandert aan m'n videokaart maar nog steeds geen resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, da's grappig, ik heb ook een probleem: vier dezelfde topics ;)

Voortaan één topic aanmaken aub. Keep our forum tidy!

ja kijk ik dacht dat ie niks verzond en erop zette , want er kwam de hele tijd de staan Mail error , failed at Mail command :S

Link to comment
Delen op andere websites

Goh zijn de laatste tijd wel veel van die problemen over dat topics starten. MAar geeft hij geen fout van unhandled exception

nee raar genoeg niet , hij doet helemaal nix terwijl gta 3 het perfect doet! ik klik op het icoon , gta vice city! hij laadt even , en doet daarna nix nada noppes! :( en JA het is een legale kopie! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft gewoon de originele versie van Vice City.

Ik vind het ook een raar probleem, terwijl je een goede videokaart heb, maar er kan ook een conflict zitten met je videokaart en de andere delen van de computer.

Als er een conflict zit (moet je kijken bij configuratiescherm/systeem, klik dan op de tab hardware en dan apparaatbeheer.

als er een uitroepteken staat dan is er een conflict.

je kan ook de v1.1 patch proberen en misschien doet hij t dan wel.

Verder weet ik het niet, veel succ6

Link to comment
Delen op andere websites

Is die nieuwe videokaart wel goed genoeg voor gta vice city? Of is hij misschien niet beschadigt of is er geen andere hardware beschadigt¿?

videokaart te slecht voor vice city nee nie egt , hij draait doom 3 soepel als een ... weet ik veel wa! op high quality , en verder zijn alle drivers up-to-date. dus ik kan et niet egt meer begrijpen , uuhh by the way , ik bedoel een kopie uit de winkel ( gekocht dus ;) ) maar ja.... ik wou dat ik van de .exe file een rapport kon maken of zoiets , dan kwam ik mischien nog ergens , ergens in de verte dus ... :( dus de videokaart is niet beschadigd , geeft 8x agp aan , niet overgeclockt en perfect werkend! :S

Link to comment
Delen op andere websites

Is die nieuwe videokaart wel goed genoeg voor gta vice city? Of is hij misschien niet beschadigt of is er geen andere hardware beschadigt¿?

videokaart te slecht voor vice city nee nie egt , hij draait doom 3 soepel als een ... weet ik veel wa! op high quality , en verder zijn alle drivers up-to-date. dus ik kan et niet egt meer begrijpen , uuhh by the way , ik bedoel een kopie uit de winkel ( gekocht dus ;) ) maar ja.... ik wou dat ik van de .exe file een rapport kon maken of zoiets , dan kwam ik mischien nog ergens , ergens in de verte dus ... :( dus de videokaart is niet beschadigd , geeft 8x agp aan , niet overgeclockt en perfect werkend! :S

en de patch heb ik trouwens ook al geprobeerd... werkte ook nie! en die was toch bedoeld trouwens voor de bugs in et grafische gedeelte? of niet.....? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Doom3 kan spelen op de PC dan is je PC niet te langzaam voor Vc.

vraag het anders even aan de winkel waar je de videokaart die je heb gekocht.

loop windows nog wel goed????

@denseven: Niet dubbelposten aub! daar heb je de editknop voor bovenaan je post.

Veel succ6

Link to comment
Delen op andere websites

ja zal ik es doen , ik zal eerst es proberen windows erop nieuw op te zetten.. en ff bij de weg denk zeg et ff , dit is de 2de keer dat ik op een forum zit na 5 jaar , dus tis ff wennen de regels :);) maar tis te begrijpen...

Link to comment
Delen op andere websites

Hoor je ook een geluid als hij stopt? Het zou namelijk kunnen dat je cd beschadigt is ik ehb er namelijk zelf ook last van gehad met dat laden en toen was het rpobleem een cd met een grote kras! <_< :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je waarschijnlik even moet doen is de gta_vc.set file weggooien. Deze staat bij je savefiles in de "gta vice city user files" folder onder "mijn documenten".

In deze file slaat vc allerlei info op over je hardware config. Als je die hebt gewijzigd, kun je deze dus beter eerst weggooien ( even een backup maken van die file moet je natuurlijk altijd doen :) )

veel succes

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je waarschijnlik even moet doen is de gta_vc.set file weggooien. Deze staat bij je savefiles in de "gta vice city user files" folder onder "mijn documenten".

In deze file slaat vc allerlei info op over je hardware config. Als je die hebt gewijzigd, kun je deze dus beter eerst weggooien ( even een backup maken van die file moet je natuurlijk altijd doen :) )

veel succes

hehehe das nog es een slimme opmerking waar ik niet aan heb gedacht! heel erg bedankt en zal het als ik thuis ben uittesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...