denseven Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 Wat je waarschijnlik even moet doen is de gta_vc.set file weggooien. Deze staat bij je savefiles in de "gta vice city user files" folder onder "mijn documenten".In deze file slaat vc allerlei info op over je hardware config. Als je die hebt gewijzigd, kun je deze dus beter eerst weggooien ( even een backup maken van die file moet je natuurlijk altijd doen ) veel succes HET IS GELUKT!!!! Thanks scheelt me weer wat moeite die ik al heb vericht eraan nogmaals relax en thanks Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 Graag gedaan, maar volgende keer niet dubbel posten , maar de edit button rechtsboven je vorige bericht gebruiken om die aan te passen... veel plezier Reageren
tom11101973 Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Hier het zelfde probleem... Opnieuw geïnstalleerd, maar wil niet opstarten. De CD-drive gaat ff draaien, de muisaanwijzer verandert even in een CD-tje en that's it! :angry: De oplossing gta_vc.set file weggooien is hier helaas niet de oplossing. Het is overigens een originele versie van het spel. Heeft het gewoon gedaan, de comp voldoet aan de gevraagde spec's. Ik heb eigenlijk geen idee waar ik het nu nog moet zoeken. Zou XP ServicePack 2 de boosdoener kunnen zijn? Wie oh wie helpt mij verder, alvast bedankt. tom! Reageren
Joriz Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Dta had ik ook met Windows XP 64 bits. Maar dat heb jij dus niet. GTA VC opnieuw instaleren lijkt me het slimst (alles weghalen behalve save games) Deed het spel het wel voordat je Windows XP SP 2 had? Heb je mods geinstalleerd? Reageren
tom11101973 Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Het opnieuw installeren heb ik al gedaan. En ja, voordat SP2 erop kwam deed alles het wel, maar ik heb het spel na de installatie van SP2 een poos niet gedraaid. Kan je blondje hier ff uitleggen wat je bedoeld met mods installeren. Ben Vice-City-technisch gezien nogal groen... Iig bedank voor de reactie... :rolleyes: Reageren
denseven Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Het opnieuw installeren heb ik al gedaan.En ja, voordat SP2 erop kwam deed alles het wel, maar ik heb het spel na de installatie van SP2 een poos niet gedraaid. Kan je blondje hier ff uitleggen wat je bedoeld met mods installeren. Ben Vice-City-technisch gezien nogal groen... Iig bedank voor de reactie... :rolleyes: Nou ik kan je zeggen ... tis een gekloot met die service pack 2 , en tonnen met fouten die ik ook krijg! meteen eraf gooien is et beste dus maar... je wou weten wat mods zijn ? mods zijn files om je vice city te configureren kwa auto's , mappen , characters , wapens en cheats! kan wel meer zeggen over mods , maar wil je echt goeie info ? kijk op : http://www.vicecityhideout.com/pages/cars.htm vragen ? stel ze maar Reageren
mitchellvice Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Ik heb de sp2 ook maar ik heb geen problemen met vc ik denk niet dat het aan de sp2 licht , maar ja iedere computter is anders en reageert daar anderser op michien is het door een update van je firewal of antivirus ??? :unsure: Reageren
bigG Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) Ik heb ook een probleem, hij doet het totdat ik zo'n laadbalkje krijg. Op de helft krijg ik zo'n plop geluid. Kan iemand mij helpen? Edit: Probleem opgelost. Bewerkt: 3 december 2005 door bigG Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Mods geïnstaleerd, sinds wanneer heb je het probleem, legale versie, systeemgegevens? Wat meer info, svp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.