Jump to content

Missie Lure

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

auto en moter rijbewijs gehald

heeft iemand tips voor de missie lure

Bewerkt: door melvingta
Geplaatst:

Hij bedoelt de missie Lure. Dat is de missie van Wu Zi Mu waarbij je in een rancher naar een bepaalde plek door de bossen moet karren om een rivaliserende bende bezig te houden terwijl Woozie en zijn kameraden ondertussen naar een andere plek vluchten.

Kijk even op GTAGames. Ik heb hier al tips gevonden. Als je nog eens een keer hulp zoekt bij een missie, raad ik je aan om altijd even bij de missiehulp van Gta games te kijken voordat je hier een vraag post. En eigenlijk hoort dit ook niet bij General thuis, maar bij de missie hulp.

Hier vindt je info en tips over de missie Lure

Geplaatst:
heeft iemand tips voor de missie lure

Hey MelvinGTA,

Ja zeker heb ik die. Probeer zo goed mogenlijk te rijden. Rijd eerst rustig naar het dorpje Angel Pine, zorg dat je niet uit de wagen stapt. Je moet daar de race starten.

Als je begonnen bent, let heel goed op de weg. Probeer de Walton (die je op het begin tegenkomt, staat stil) te ontwijken. Als je dat gedaan hebt, kun je gewoon de mensen die op de moter zitten op je laten schieten. Bij de stilstaande Walton zullen de motterbestuurder vallen. Je hebt dan zeg maar al een kleine voorsprong. Probeer nu de hele tijd géén enkel foutje te maken en probeer ze voor te blijven.

Zo moet je proberen het hele stuk gewoon volle toeren te rijden en probeer geen foutje te maken. Je moet gewoon rustig (maar wel op hoge snelheid) rijden en daarna gewoon het pad blijven volgen. Als het goed is kun je in één keer doorrijden, probeer geen foutjes te maken zodat je ineens stil staat. Als je deuren eruit zijn geschoten probeer dan zo ver mogenlijk de moterrijders te blijven. Als ze je zien is de missie verloren.

Als je dan weer op de snelweg bent gekomen, dan kun je gewoon aan één stuk heel hard doorrijden. Als je dan bij het benzine station bent gekomen voordat je San Fierro ingaat haal je de missie. Ik hoop dat het met deze tips wel lukt!

Succes! :Y

Geplaatst:

Eigenlijk lijkt het mij slimmer om inplaats van hard weg te rijden juist te wachten.

Als ze dan naast je rijden dan kan kan je ze zo neer schieten met een drive-by.

Als je dan wegrijdt dan zullen er opnieuw mensen op een sanchez achter je aan komen maar dan heb je waarschijnlijk een al zo grote voorsprong dat ze je niet meer in kunnen halen.

Succes.

Geplaatst:
Die missie is makkelijk te behalen met codes dan.

Ik had hem in 1 keer zonder codes of cheats gehaald. :ch:

Geplaatst: (bewerkt)

je moet als je aan komt gelijk een drive-by op de motors naast je doen

je moet wel heeel zacht rijden als je de drivebij doet anders zien ze je daarna gewoon gassen en proberen zo goed mogelijk te rijden

veel suc6

EDIT: Goliat was al eerder had ze post niet gelezen maar tog veel suc6

Bewerkt: door masterbrain13

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...