bloempie Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik ben bij een opdracht waarbij je grove members moet recruiten weet ook iemand wat je daar precies moet doen????? Door dizzee: Moved naar SA missie hulp Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik ben bij een opdracht waarbij je grove members moet recruiten weet ook iemand wat je daar precies moet doen????? Op PC Je richt op hem en druk je op g of h Op PS2 Je richt met R1 En drukt op Driehoek Veel Plezier Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) ik ben bij een opdracht waarbij je grove members moet recruiten weet ook iemand wat je daar precies moet doen????? Je moet members van je gang recruten, weet zo niet welke missie het is. Maar je wilt weten hoe je members recruut? dat is niet zo moeilijk. Je richt met een wapen op iemand van je gang, dan druk je op 'G' of op 'H', als het goed is zie je dan links bovenin een balkje. Hoe meer respect je verdient, hoe meer members je kan recruten. Als je ze weer kwijt wil, richt je weer een pistool op één van hen, en houd je 'G' of 'H' even ingedrukt. Succes! Edit: Dago58x was me voor Bewerkt: 14 april 2006 door -Matthijs- Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ik ben bij een opdracht waarbij je grove members moet recruiten weet ook iemand wat je daar precies moet doen????? Op PC Je richt op hem en druk je op g of h Op PS2 Je richt met R1 En drukt op Driehoek Veel Plezier Nee, je richt met R1 en je drukt op Boven.(pijltjestoets) Reageren
bloempie Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) bedankt voor de uitleg nou heb ik de opdracht voltooit >>> Door .Levi.: Jou topic samengevoegt met dit topic, omdat je eigenlijk hier wou antwoorden inplaats een heel nieuw topic te openen.<<< Bewerkt: 15 april 2006 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.