Advancegta Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Hallo , het is heel stom dat je in lcs niet kan vliegen maar met de cheat device kan dit wel dus waarom heeft rockstar dan niet vliegtuigen in lcs gestopt??als je gaat vliegen zul je zien dat een groot deel van de gebouwens aan de bovenkant niet solide is je vliegt er gewoon door heen. Omdat je normaal in lcs niet zo hoog kan komen is dit zo.als rockstar en bewust vliegtuigen in had gestopt hadden ze alles solide moeten maken ik denk (weet niet zeker) dat dit veel plek op een umd inneemd omdat lcs al zo groot is. vcs word denk ik nog groter dus ik denk dat de kans dat daar vliegtuigen in zitten niet zo groot is. of heb ik het nu helemaal fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 ik denk dat ze dat hebben gedaan omdat het op de PSP zit en mischien niet z,n groot geheugen hebt maar als Liberty City Ctories op de Ps2 uitkomt dan zal je wel kunnen vliegen maar als Vice city stories op de PSP uitkomt dan zal je wel kunnen vliegen omdat ze mischien wel een groter geheugen hebben bedacht voor de PSP maar verder heb ik er niet zo veel verstand want zelf heb ik geen PSP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Ik denk dat er wel vliegtuigen in zullen komen, en mocht dat niet het geval zijn, tja, dan heb je nog altijd EdisonCarder die zo'n leuk cheat-dingetje fabriekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 ik las ergens dat ze voor GTA LCS maar ¼ deel van de umd hadden gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 ik las ergens dat ze voor GTA LCS maar ¼ deel van de umd hadden gebruikt dan is het tog raar dat er geen vliegtuigen in zityten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 ik las ergens dat ze voor GTA LCS maar ¼ deel van de umd hadden gebruikt dan is het tog raar dat er geen vliegtuigen in zityten Of het is raar dat iemand zoiets ergens leest. Lijkt me erg sterk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 ik las ergens dat ze voor GTA LCS maar ¼ deel van de umd hadden gebruikt Waar heb je dat gelezen dan, volgens mij gebruikt hij veel meer hoor. En het is mischien voor de game-ontwikkelaars teveel tijd geweest om alles netjes af te werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Ik denk dat Rockstar er voor gekozen heeft geen vliegtuigen / helicopters in het spel te stoppen omdat LC nogal klein is of misschien omdat je niet deftig kan vliegen door de lange laadtijden tussen de eilanden... Misschien kan je eens een mailtje sturen naar Rockstar . Trouwens, dit gaat toch niet over Upcoming GTA PSP? Meer over het feit waarom ze geen vliegtuigen in LCS gestopt hebben... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Trouwens, dit gaat toch niet over Upcoming GTA PSP? Meer over het feit waarom ze geen vliegtuigen in LCS gestopt hebben... Nee, hij denkt dat er in Vice City Stories ook geen vliegtuigen zullen zitten omdat die UMD al helemaal veel bytes bevat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 rockstar heeft het allesx verklaart en zijnden. we hebben onze gefocest aan moteren. vliegtijden vonden we in een klijne stad overbodig. en: ik denk dat ze dat hebben gedaan omdat het op de PSP zit en mischien niet z,n groot geheugen hebt dat slaat totaal nergens op, lcs is 700 tot 800 mb. stel je bekijkt cheat deviced, dan zie je dta het bestandje minder dan 500 kb is.. nou dat past er zeker wel op. ik denk dat de echte reden is, dat ze geen zin hadden om het 3de eiland heel te maken, en de daken. das best veel werk, en rockstar wou lcs zo snel mogelijk uitbrengen. vcs heeft denk ik wel vliegtuigen, want het level is daarvoor al geschikt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schno009 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 de hele gta3 wereld is practisch gekopieerd (en ja, ik weet dat er kleine dingen veranderd zijn) en ze moeten zowat elk gebouw aan de bovenkant solide maken. @Mr. Vriecetti: Als de reden zou zijn dat het een klein level is, dan spreek je jezelf tegen met vcs (level is toch niet veel groter ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 ik las ergens dat ze voor GTA LCS maar ¼ deel van de umd hadden gebruikt Waar heb je dat gelezen dan, volgens mij gebruikt hij veel meer hoor. En het is mischien voor de game-ontwikkelaars teveel tijd geweest om alles netjes af te werken. ik had het gelezen in het tijdschrift: jouw psp bij het artikel gta liberty city stories Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miyamoto Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Je kunt gewoon niet goed vliegen met die laadtijden tussen die eilanden en dat enorm open stuk achter Shoreside Vale. En als er iemand zegt dat dat in LCS op de PS2 verbeterd zal zijn, dat denk ik niet want het schijnt dat ze enkel en alleen de graphics gaan verbeteren en voor de rest de content onverandered laten. Bewerkt: 9 mei 2006 door Miyamoto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 het schijnt dat ze enkel en alleen de graphics gaan verbeteren en voor de rest de content onverandered laten. Wat is je bron? Wel zo handig om even te vermelden waar je dit soort info vandaan haalt, zodat wij kunnen zien of het geloofwaardig is of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
looney-tunez Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2006 Het feit dat je niet kan vliegen komt omdat GTA lcs de eerst PSP game van R* is .... Nog een soort expiriment, Daarom is er in Gta vcs wel de optie om te vliegen en jetski´s te besturen in verwerkt...!! als dus R* zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.