.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 jonge, iedereen moet eens het nieuws lezen op gta games, verder staan daar ook niet alle feiten. ik heb zelf een lijst met 20 feiten gevonden over vice city stories. een mod mag zeggen wanneer ik die lijst mag weergeven. Reageren
mattiejj Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 is dat "de verboden lijst" die ik ook heb [/font] of een andere flipkip Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 In GTAIII hadden ze de gebouwen niet volledig dicht gemaakt omdat ze er geen reden in zagen, je kwam nooit zo hoog, of je moest het kunnen met de Dodo (wat hun onwaarschijnlijk leek). Doordat ze dit niet deden, hadden ze er gewoon iets minder werk aan. Echter merkte ze dat sommige het toch lukte met de Dodo te vliegen en zelfs zo hoog dat ze door de niet-solid gebouwen konden vliegen. Omdat er in de GTA-games na III o.a. Helikopters en vliegtuigen kwamen, hadden ze wel besloten alles solid te maken. Toen ze dus GTA LCS maakte, verwijderde ze de Dodo van z'n spawnplek en dachten ze dat niemand meer zo hoog kwam als in GTAIII omdat er toch niks was om zo hoog te komen. Er was dus geen reden om alles gaan zitten 'afdichten'. Natuurlijk konde ze dit wel doen, maar dan koste het veel meer tijd die ze bij de PSP niet hadden. Reageren
RS-modder Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 waarom heb je bij sa dan wel vliegtuigen die is nog veel groter?????? Reageren
eggie123 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 wat hebben sa en lcs met elkaar te maken? waarom haal je dit topic naar boven? en het verschil tussen een psp en een tv console is nog groot genoeg om het verschil te zien dus een raare vergelijking.. Reageren
Pietje II Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 waarom heb je bij sa dan wel vliegtuigen die is nog veel groter?????? Hier is echter een zeer simpel antwoord op te geven. GTA San Andreas is namelijk geplaatst op een DVD schijfje (Digital Video Disc), deze bevat een opslagcapaciteit van zo'n 2,6 tot 9,7 GigaBite. GTA Liberty City Stories is geplaatst op een Universal Media Disc (UMD) met maar liefst 1,8 GigaBite aan opslagcapaciteit. Je ziet dus dat een DVD véél meer opslagcapaciteiten bevat dan de UMD, en dat dus op een DVD dingen passen die véél meer ruimte innemen. De UMD wordt wel steeds verbetert, dus je snapt wel dat de UMD niet achterblijft. Je snapt dus ook dat zo'n groot spel zoals San Andreas gerust op zo'n DVD pastte, en dus ook daarbij het vliegen. Desalniettemin zou vliegen in GTA Liberty City Stories ook net zogoed op het UMD'tje gepast hebben, alleen vond Rockstar Games het kennelijk niet nodig om daarin vliegen toe te passen. Maar door GTA Liberty City Stories weet Rockstar Games nu wat de PSP en de UMD te bieden heeft (je zou kunnen zeggen dat GTA Liberty City Stories een experiment was), en het schijnt dus dat die inderdaad veel te bieden heeft. Daar komt ook nog bij dat Sony nieuwere en betere UMD'tjes heeft gemaakt, zodat GTA Vice City Stories ook echt een topgame van zeer goede kwaliteit gaat worden, wat ik zelf ook echt verwacht. Goed, dat terzijde, je snapt nu hopelijk wel een beetje waarom San Andreas véél groter is en dat ze toch zitten te zeuren over een spel voor op de PSP. Want vergis je niet; Een UMD is qua uiterlijk ongeveer maar 6 centimeter in diameter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.