Jump to content

farewell, my love

Recommended Posts

Geplaatst:

elke keer als ik weer die race doe.. spint de auto weer weg en flikker ik van de berg af het water in o.i.d... heeft iemand tips of cheats die het wat makkelijker maken...?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je wel cheat: gebruik de cheat om de auto's te laten vliegen

Als je niet cheat: gewoon rustig rijden, in de bochten langzamer! je kunt proberen andere auto's in het water te drkken!

Edit: cheats opgezocht!

PC: ITSCHITTYCHITTYBANGBANG

PS2: Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left

xbox: X, Down, White, Up, Left Trigger, B, Up, A, Left

Zorg dan dat je net iets langzamer rijd als dat je gaat vliegen, en je wint het gemakkelijk!

Edit2: Heb even kaartje opgezocht! Misschien heb je er wat aan (met dank aan ruurd31)

badlandsb.gif

Als het echt niet lukt, kun je hem posten in het savegame aanvraag forum, en dan doet iemand anders hem wel voor je! Succes!

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

khad ook al cheat geprobeerd van als je tegen auto;s aanrijdt dat ze dan ontploffen maar bij die missie ontplof je dan zelf ook..

Geplaatst:
Als je wel cheat: gebruik de cheat om de auto's te laten vliegen

Als je niet cheat: gewoon rustig rijden, in de bochten langzamer! je kunt proberen andere auto's in het water te drkken!

Edit: cheats opgezocht!

PC: ITSCHITTYCHITTYBANGBANG

PS2: Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left

xbox: X, Down, White, Up, Left Trigger, B, Up, A, Left

Zorg dan dat je net iets langzamer rijd als dat je gaat vliegen, en je wint het gemakkelijk!

Edit2: Heb even kaartje opgezocht! Misschien heb je er wat aan (met dank aan ruurd31)

badlandsb.gif

Als het echt niet lukt, kun je hem posten in het savegame aanvraag forum, en dan doet iemand anders hem wel voor je! Succes!

keej... bedankt!!

Geplaatst:

ff vraagje tussendoor.. waarzit de driving school..? op de walktrough kan ik er niet heen..

Geplaatst:
elke keer als ik weer die race doe.. spint de auto weer weg en flikker ik van de berg af het water in o.i.d... heeft iemand tips of cheats die het wat makkelijker maken...?

Ik heb wel een aantal tips voor je.

Je rijdt tijdens deze missie alleen in een ZR-350 (klik). Deze wagen heeft ook off-road banden daardoor rijd je nog makkelijker over de modder/grond. Probeer zo op het begin de koppositie te pakken. Dus niet dat stuk is niet langs het water. Dan heb je het heel druk met de tegenstanders en kun je dan dus geen slipperte permiteren.

Als je dan eenmaal voorop ligt probeer dan op de rechte stukken snelheid te houden. In de bochten moet je gewoon beetje remmen (zoals Dutchy3010 ook al zei) en bijna of geen risico's nemen.

Als je bij het water bent moet je gewoon heel rustig en niet overhaast rijden. Je hebt immer de kop-positie al dus je wordt niet zomaar ingehaald. Vaak raak je dan ook nog de controle over het stuur kwijt. En voor de rest oefenen-oefenen-oefenen.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
khad ook al cheat geprobeerd van als je tegen auto;s aanrijdt dat ze dan ontploffen maar bij die missie ontplof je dan zelf ook..

ik weet hoe dat komt als de race begint moet je even uistappen en instappen dan vlieg jezelf niet in de brand

edit:lette niet op datum

Bewerkt: door killer of police
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...