Ice Cube Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 het geschrift op internet staat cursief ik heb probeerd te veranderen maar dat lukt niet Kan iemand helpen Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Hou control in en scroll één keer vooruit, dan is het weer goed! Of 2 keer, ligt eraan wat jezelf het mooist vind. Bewerkt: 14 april 2006 door -Niels- Reageren
Ice Cube Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 dat is het niet het zijn alleen de titels die scheef staat Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Maak is een screen...ik snap het niet. Reageren
Ice Cube Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 hier is de link Je ziet dat hier dat alle titels en onderschriften cursief staan met zoals in alle forums vind ik raar Reageren
Follow Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Misschien kan je het veranderen bij: Extra - Internet Opties - Algemeen - Lettertypen (Onderaan) Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Oke ga in Internet Explorer naar: Extra -> Internet-Opties -> Lettertypen Zorg dat de linkerkolom op Times New Roman staat, en de rechter op Courier New. En Taalscript moet Latin-Gebaseerd zijn. Hoop nu dat het werkt. Geef anders je zoekwoord die je had ingetypt bij Google is, kan ik kijken of ik dat ook heb. Maar probeer eerst de stappen die hier boven staan maar. Follow was jammergenoeg sneller. Alleen ik heb het lekker beter uitgelegd Grapje! Bewerkt: 15 april 2006 door -Niels- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.