P-Jamma Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hey Mensen, Hier nog een nieuwe Cover, "50 Shot Ya" Heb ik 'm genoemd... Het is niet zo'n hele speciale Cover, maar ik wilde hem toch even posten . Rates Please? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik vind hem erg goed gelukt, maat. Ik vind de render erg goed bij de achtergrond passen, en dat bloed is ook erg goed gelukt. De tekst vind ik echt prachtig: GAYm over Erg goed gedaan dit. Ik geef je een 9/10. Reageren
Blastov Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Die is mooi gemaakt man. De render is gruwelijk, de achtergrond is ook mooi en past er goed bij De tekst is ook gelikt en de border is ook wel oke Alleen jammer van die 50 Cent tekst rechtsboven die ziet er niet zo mooi uit doordat het ook rood is Ik geef je een 8.7 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Thanks GL & Blaster, De tekst kan ik misschien nog wel aanpassen, zodat het bloed niet over de tekst van "50 Cent" heenvalt.. Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hoi JE hebt hem mooi gemaakt de lettertype is mooi De effect is mooi Alles is gewoon mooi je krijgt van mij een 9,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.