Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Anime

Soort design: Signature

Size design: max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: zo snel mogelijk.

wie o wie wil? :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb wel zin om te battlen tegen Dizzee.

Mag het, mag het, mag het?

Bewerkt: door Twenty Eyes

Oei, die is wel erg moeilijk.

Naja, hier is de mijne (ik heb me er iets van 20 layers aan suf gewerkt :puh: ):

Twenty Eyes:

46kl.jpg

Dizzee:

energy27kl.jpg

Stemmen kan tot en met 17 april!

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:

Stem: Twenty Eyes

Prachtige kleuren, paars en roze. Ook de tekst is zeer origineel, het computerlettertype. Goed afgewerkt en de border is keurig gedaan. Dizze heeft ook een prachtige sig, maar wat heeft dat poppetje op z'n voorhoofd? Ik snap wel dat dat zo hoort, maar het lijkt net of hij een of andere ziekte heeft.

Geplaatst:

Stem : Dizzee

Ik vind het een heel mooi effect. Hij doet een sorrt yoga , dat hij in de lucht gaat :puh: Ik zie ook aan de brush dat een energy verbruikt. De c4d render ( toch ? ) vind ik heel mooi. Maar behalve rechts aan de sig , er is precies zo'n lijn waar de sig stopt ..

Die van Twenty Eyes vind ik ook mooi , maar ik vind de c4d render iets te helder. De render vind ik veel te geblured. De text is wel oke , zoals bij Dizzee

Geplaatst:

Stem: Twenty Eyes

mooie sig met dat paars en roze en een goeie render

die van dizzee is mooi alleen bevalt de render me niet echt dus daarom

stem ik op Twenty Eyes

:klap:

Geplaatst:

Ik vind ze allebei heel mooi, maar ik ga toch voor dizzee. vind ik wel heel mooi gemaakt, mooi effect, knap werk allebei hoor!

Geplaatst:

Ik vind de beide sig's heel erg super,

Maar voor de zekerheid kies ik voor Twenty Eyes..

Warrom:

Mooie kleuren

Mooie Effect

Mooie Lettertype

Dus mijn stem gaat naar Twenty Eyes..

Geplaatst:

Tussenstand:

Twenty Eyes: 3

Dizzee: 2

Er kan nog gestemd worden tot 17 april

Jeetje, allebei zijn ze heel erg mooi..

Twenty Eyes heeft een hele mooie lichte signature gemaakt. Vooral de achtergrond vind ik heel erg mooi. De render lijkt zo echt dat het wel een echt persoon zou kunnen zijn. Je kan zien dat er veel tijd in die sig zit. Het enige wat me een beetje tegenvalt zijn de letters. Het font is ok, maar het woord "Anime" vind ik iets te groot.

Die van Dizzee is ook geweldig. In tegenstelling tot die van Twenty Eyes wat donkerder, waardoor het wat mysterieus lijkt. De achtergrond is mooi gemaakt, en samen met de render en die "energiestrepen" op de voorgrond wordt het een heel mooi geheel. De letters bevallen me goed, het past er mooi bij.

Omdat ze allebei zo mooi zijn ga ik maar op mijn gevoel af, en op de eerste indruk gaat mijn stem naar Twenty Eyes, die spreekt mij toch iets meer aan vanwege de achtergrond.

Succes nog beiden...

>>> Door .Levi.: Winnaar Twenty Eyes + 1 punt. Verliezer Dizzee - 1 punt.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...