deniz111 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 is er een code voor ps2 of pc om een missie over te slaan of makkelijk te maken want ik kan nie verder mij madd dogg ? alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Nee, die cheats zijn er helaas niet... Wel zijn er andere cheats natuurlijk voor het spel, kijk hier maar eens rond. Misschien vind je nog een cheat die je ook goed kunt gebruiken. Reageren
ikt Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Dan moet je in het Savegame-aanvraagforum zijn. Je laat iemand anders die missie voor je doen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Helaas, is die code er niet. Er is wel een truckje voor om een missie over te slaan. Download de savegame met de naam van de missie die jij niet kan halen. Nu download je de savegame waar die laatste missie is gehaald. Nu kun je verder spelen met ándere kleren en weer helemaal zonder cheats. Als je weer je oude kleren terug koopt is alles weer bijna hetzelfde. Hier kun je savegame's downloaden. Savegame's moet je in de map San Andreas User Files zetten, deze map bevind zich in "Mijn Documenten". Als je hem daarin hebt gezet, kun je daarna het spel starten en weer verder spelen. Verder kun je ook een missie laten halen. Daarvoor moet je in het Savegame Aanvraag forum zijn, daar laat je mensen je savegame halen en kun je weer verder spelen. Vergeet niet de regels en het voorbeeld even door te lezen/bekijken. Veel succes, ik hoop dat het je snel lukt!! EDIT: Ikt, je bent me weer eens voor :-) Bewerkt: 15 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.