Follow Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hallo, ik zoek een skin die lijkt op mijn site, (codrax.nl) Op invisionize kon ik er gene vinden. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hallo,ik zoek een skin die lijkt op mijn site, (codrax.nl) Op invisionize kon ik er gene vinden. bedoel je een template? ik snap het niet helemaal Reageren
Crifox Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hij bedoelt of er een Invision Power Board template is die hetzelfde eruit ziet als z'n site skin (codrax.nl). Verder bestaat er niet zo'skin voor IPB denk ik, je zou het ff aan de auteur van de skin kunnen vragen Reageren
MrKooKie Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Skin Request Meestal moet je hier wel voor betalen. Mja, dan zijn ze ook wel mooi. Reageren
Bless Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Die site van je wordt gestuurd door mambo, en mambo en IPB hebben niet veel met elkaar te maken dus ik denk het niet. Je kan wel eentje kiezen met dezelfde kleuren. Reageren
Follow Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Bedankt vor jullie hulp, maar ik heb nu de beta van Phpbb 3 Reageren
Samurai Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Bedankt vor jullie hulp, maar ik heb nu de beta van Phpbb 3 w00t; Waar is de link ervan? Reageren
Follow Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 De link: Klik Heb hem even geuplaod, kon hem even niet meer vinden Trouwens ik heb weer IPB genomen, maar de goeie skin heb ik ook al gevonden. Ik nam IPB weer omdat ik niks snapte van phpbb 3 Beta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.