Motion Style Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 hey ik zit met een probleem ik heb enkele modded cars in men san andreas gezet maar nu wilt men San andreas niet meer dan de helft laden ik veronderdtel da ik dit kan oplossen met de originele backup files terug te instaleren op de site hierzelf ( http://www.gtagames.nl/home/download.php?list.46 ) heb ik al 2 keer geresgistreerd maar weigert het systeem mij in te loggen :S alles klopt maar het wilt maar niet werken :S kan iemand mij de backup files doormailen of een andere link geven ofzo Jonahan_tolleneer (at) hotmail DOT com alvast bedankt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Welkom op het forum, Motion Style. Misschien is het wel handig om eerst even de helpdesk en de forum regels door te lezen. Daar staat namelijk dat je geen e-mail adressen mag posten. Als je een spel mod, moet je natuurlijk eerst backups maken. Het beste kun je nu San Andreas opnieuw installeren, je savegames gaan dan niet verloren. En over gtagames: Als je daar niet kan inloggen, kun je het beste contact opnemen met een admin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.