Synchro Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Helemaal niet moeilijk.. gewoon wat rond gebrushd en wat Gaussian Blur Lighten gedaan. Het gaat natuurlijk niet om wat je gedaan hebt maar het gaat om het uiterlijk. Ik vindhet wel mooi , helaas is het niet moeilijk. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik vind het wel een mooi resultaat, maar zoals je net zelf al zei is het niet zo moeilijk. Ik geef je een 9. Hoe makkelijk het ook was, het is toch mooi! Reageren
-Karel- Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 mooi maar ik zou er nog een kleurtje aan geven 7.9/10 Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Je font vindt ik niet passen bij je stijl. Zo'n oude font bij zo'n heel nieuw abstract effect past natuurlijk niet perfect. Hij is heel mooi, kleurenloos is ook eens leuk, maar dat maakt het wel een beetje 'saai' zeg maar. Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Nou ik vind hjet eigenlijk niet zo mooi 1-Je hebt geen genoeg kleur erbij gedaan 2-Die lettertype is niet mooi Maar toch geef ik je een 6,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.