.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) deze werkt ook nog: gtavcs.com EDIT:oeps die was al eerder in de link genoemd :$ Bewerkt: 22 april 2006 door plippop Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Je hebt volledig gelijk! Alleen gaat daar de oorsprong van het topic neit over. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 die sites zijn niet geregistreerd door R* daarom zijn ze nog online...als jij bijvoorbeeld een site voor een aankomend spel registreerds (killzone 3 ofzo) dan kan Guerillia Games er niks aan doen dus zal jou site altijd online blijven...snappie? Dat is nou precies de reden waarom mensen die domeinnamen kopen. Als Rockstargames zo'n domeinnaam wilt hebben, kan de eigenaar er enorm veel geld voor vragen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Daarnaast levert het bij de release onvoorstelbaar veel hits op. Omdat veel mensen gewoon de naam van iets intikken en daar .com achter plakken. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 idd mr kookie, dat klopt. maar verder wil een site eigenaar ook gewoon het onderwerp aangefen in izjn site naam, en das meestal het balangrijkste doel. Er staat toruwens ook: powerd bij gta portable, dus daarom is het ook logies dat de site nep is. maare ff voor wat verwaring uit de wereld te helpen: een bedrijf koopt(bijna) nooit een domein naam van iemand die al geregisteerd is. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Juist wel, veel bedrijven kopen domeinen, zoals dit bedrijf ze hebben een domein gekocht van een veel bezochte site, alleen dan met een typfout in de url. Dit betekent dat iedereen die een typfout maakt daar terecht komt. Dit is nog maar een van de vele voorbeelden. Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 het is nu bevestigd door taketwo op e3: vcs komt!! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Zoals de meeste van jullie weten is er een tijdje de website http://www.vicecitystories.com/ online geweest, nu werkt tie niet meer. Waarom die niet meer werkt opeens is voor mij ook een raadsel, wat ik wel weet is dat de site niet gemaakt was door RockstarGames, aangezien de registrant iemand anders is. Registrant: Domains by Proxy, Inc. DomainsByProxy.com 15111 N. Hayden Rd., Ste 160, PMB 353 Scottsdale, Arizona 85260 United States Registered through: GoDaddy.com Domain Name: VICECITYSTORIES.COM Created on: 10-Oct-05 Expires on: 10-Oct-06 Last Updated on: 20-Feb-06 Administrative Contact: Private, Registration VICECITYSTORIES.COM@domainsbyproxy.com Domains by Proxy, Inc. DomainsByProxy.com 15111 N. Hayden Rd., Ste 160, PMB 353 Scottsdale, Arizona 85260 United States (480) 624-2599 Technical Contact: Private, Registration VICECITYSTORIES.COM@domainsbyproxy.com Domains by Proxy, Inc. DomainsByProxy.com 15111 N. Hayden Rd., Ste 160, PMB 353 Scottsdale, Arizona 85260 United States (480) 624-2599 Domain servers in listed order: NS1.DREAMHOST.COM NS2.DREAMHOST.COM NS3.DREAMHOST.COM Wat dus betekent dat RockstarGames hier duidelijk niet achterzit, waarschijnlijk heeft gewoon iemand bij het horen van LibertyCityStories gelijk maar ViceCityStories.com op ge-eigend. Misschien is ViceCityStories.com wel verkocht aan RockstarGames, en doet RockstarGames er momenteel niks mee? Want verwanten http://www.gtavcs.com/ en http://www.vicecitystories.net/ bestaan overigens nog wel. Ik heb de website gecheckt: https://www.domainsbyproxy.com/Default.aspx?prog_id= Het is gewoon een soort Privacy-site, voor persoonlijkheden, voor privacy. Als je een account registreert kun je Privacy bewaren. Dat snap ik niet, want Vice City Stories heeft niks met priacy te maken, en ze zitten ook aan R*'s privacy. We protect your identity and only reveal it in special situations A private registration will: • Stop domain-related spam. • Deter identity theft and fraud. • Stop harassers, stalkers and data miners cold in their tracks! • Protect your "moonlighting" identity. • Maintain the privacy of you and your family. Zij zitten toch Fraude te doen omdat ze aan GTA willen verdienen dat niet van hun is. Dus die gasten zijn zeker niet te vertrouwen. Kijk zelf maar eens op de site, hierboven is de link. Het is denk ik soort indentiteit van privacy met allemaal geheime dingen, maar waarom zou je dat nodig hebben??? Die gasten zijn echt gaar! Maare ik ben erg blij dat VCS eraan komt! Ik ga dus een PSP, LCS en VCS kopen. PS2 en PSP! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ze zitten niet aan Rockstars Privacy, want ze hebben iets geregistreerd wat afwijkt van het door Rockstar geregistreerde trademark. Want als ik MrKooKie registreer en jij mRkOOkIE dan wijkt dat al af vanelkaar begrijp je wel. Hier gaat het dus om Vice City Stories en ViceCityStories. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.