Damos Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik heb pas geleden voor mijn ps2 call of duty finest hour gekocht en ik wil alle levels graag doen. ik weet de code ervan maar ik heb twee kastjes nodig om die code te activeren ik heb wel een ps1 kastje maar die werkt niet weet iemand een manier om hem te laten werken of moet ik gewooon nog een kastje kopen? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Hey Damos, Het lijkt mij vrijwel onmogelijk om dit te doen zonder 2e kasje, als het kastje van je Playstation 1 het niet doet dan is dat geen oplossing. Betekent dit dat je een nieuwe moet kopen: niet altijd, ken je misschien niemand die er een heeft die je even kan lenen? Familie, vrienden, de hond van je buren misschien? Als dat niet het geval is dan kun je naar de winkel gaan, er een kopen, terug brengen en zeggen dat hij niet goed was (Naughty little boy ). Je kan hem natuulijk ook gewoon houden. Succes! Reageren
Damos Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Het kastje doet het wel bij mijn james bond nightfire. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Hey Damos, Ik heb niet veel verstand van dergelijke consoles, maar hier uit kan ik opmaken dat KnightFire (Cool spel trouwens), zo geprogrammeert is dat hij ook de commando's van de wat oudere kastjes herkent. En nu is Call of Duty inmiddels ook al iets veroudert (Finest Hour dan), maar die is er blijkbaar niet van uitgegaan dat er ook oudere kastjes gebruikt worden. Succes, kijk even in m'n eerste posts voor de oplossingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.