RedNeck Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) nou gaste hier is mun nieuwe pixeltuning ik hoop dat ie een beetje bevalt Getuned: Orgineel: ik heb de bovenste gedaan wat is er veranderd (nou niet vreselijk veel het was eigenlijk een testje om een beetje te oefenen met bodykits maken enzo) -beetje gecleand -het achterste raam bedekt -beetje bodykit maken -de koplampen een beetje mooier gemaakt -natuurlijk een andere interieur -en getinte ramen Bewerkt: 15 april 2006 door The Spanierd Reageren
Backsmash Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 hij is al redelijk goed. is de bodykit compleet zelf gemaakt of van een andere afgekeken. 8 op 10 Reageren
RedNeck Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 sommige bumpers heb ik wat verlaagd en bij de voor bumper een ander soort lucht inlaten gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.