Silverwing Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik was wat aan het klooien met PS, en dit is er van uitgekomen. Reageren
Jowx Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Jij moet vaker klooien met ps, je krijgt altijd mooie resultaten. Zoals altijd heb je weer een practig resultaat, ook de tekst past er goed bij. De border is wat onduidelijk op de pop orange skin maar die is er wel. Verder niks op aan te merken dan KUTGW!! 10/10 Bewerkt: 15 april 2006 door Jowx Reageren
-Karel- Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 als dit klooien is wat moet het dan wel niet zijn als je echt serius gaat photowinkelen prachtige kleuren 8.8/10 Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Bedankt voor jullie reacties alle twee! Reageren
Synchro Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Zeker mooie uitprobeersel , jonas. Wat mij stoort is dat aan de linkerkant veel te licht is. Aan de rechterkant is dat donker goed genoeg. Achtergrond is ook goed gedaan ( 5 renders ). Mooie tekst zoals altijd. Niks verder op aan te merken. Je zult je foutjes zelf wel kunnen verbeteren , want je bent nu eenmaal al een goeie designer. 8/10 Reageren
-Karel- Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Zeker mooie uitprobeersel , jonas.Wat mij stoort is dat aan de linkerkant veel te licht is. Aan de rechterkant is dat donker goed genoeg. Achtergrond is ook goed gedaan ( 5 renders ). Mooie tekst zoals altijd. Niks verder op aan te merken. Je zult je foutjes zelf wel kunnen verbeteren , want je bent nu eenmaal al een goeie designer. 8/10 ik weet niet wat jij ziet maar ik zie dat lichte gedeelte toch eerder rechts Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.