gta mega fan Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 hallo allemaal het is en tijd geleden dat ik er was maar nu heb ik iets ondekt op funnygames.nl bij nieuw zie je hummer game dat is echt vet gekoopierd van gta 2 gta 1 en london sheak zelf maar uit graag edaan alleemaal Reageren
gta mega fan Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 stat in mijn handtekening!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
SamShine Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Dat spel moet een uur laden (oke dat licht aan mijn PC & ADSL), en er is geen reet aan! En om nou bij elk nieuw internet spel een nieuw topic aan te gaan maken... Nou, nog succes met spelen van dat spel! Reageren
gta mega fan Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) dank je maar bedoel je het goed of slecht (zoals iedereen omdat ik bruin ben) Bewerkt: 15 april 2006 door gta mega fan Reageren
Froop Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 he ik heb niks gedaan jongen dus aljeblieft fu** off Waarom reageer je zo boos? Hij zegt ook niet dat je wat gedaan hebt. Hij zegt alleen dat het wat stom is om een topic te openen voor een internet spe. Reageren
gta mega fan Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 nou omdat ie het slecht bedoelt zo van speel het spel maar maar je gaat tog verliezen so bedoelt hij het Reageren
SamShine Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb helemaal nooit gezecht dat je iets gaat verliezen! Ik heb alleen mijn mening over het spel gegeven en gezecht dat ik het onzinnig vindt om bij elk nieuw internet spel een nieuw topic aan te gaan maken. Reageer dus aub niet zo beledigt. En wil je voortaan iets duidelijker typen, ik begrijp er haast niks van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.